آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است، دانشجویان این دانشگاه می توانند به صورت بر خط و با مراجعه به سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و بعد از ورود به پورتال کاربری خود به راحتی اقدام به پرداخت شهریه نمایند. مبلغ شهریه دانشگاه آزاد بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده از سوی دانشجو متغییر بوده و دانشجویان باید در بازه زمانی مربوط به پرداخت شهریه برای انجام این امر اقدام نمایند.

سایت پرداخت شهریه edu.iau.ac.ir ، مراحل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و … موضوعات مورد بررسی ما در ادامه این مطلب می باشند. برای اطلاع از این موضوع و کسب راهنمایی کامل برای پرداخت شهریه تا پایان مطلب ما را همرا هی کنید.

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاه های موجود در سطح کشور بوده که هر ساله در مقاطع تحصیلی مختلف مانند کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. این دانشگاه دارای واحدهای دانشگاهی متعدد در سر تا  سر کشور می باشد علاوه بر این، این دانشگاه دارای واحدهای متعددی در خارج از کشور و در کشورهای افغانستان، امارات متحده عربی، لبنان و … بوده و در رشته های متنوع علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، علوم مهندسی، هنر، علوم کشاورزی دانشجو می پذیرد.

ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مستلزم پرداخت شهریه است و دانشجویان می بایست در هر ترم تحصیلی بسته به تعداد واحدهای انتخابی خود اقدام به پرداخت شهریه نمایند. شهریه داشگاه آزاد از دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغییر تشکیل شده است. شهریه ثابت در ترم تحصیلی بر ای همه ی دانشجویان یکسان می باشد ولی شهریه متغییر برای دانشجویان مختلف و بسته به تعداد واحدهای درسی اخذ شده در فرآیند انتخاب واحد متغییر می باشد.

دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می توانند در صورت برخورداری از شرایط لازم از تخفیف های در نظر گرفته شده در بحث پرداخت شهریه استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه خدمات مخنلف و متنوع به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه اقدام به ایجاد سامانه های مختلفی نموده است ، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به این سامانه ها و بدون نیاز به مراجعه به مراکز دانشگاهی خود بسیاری از امور مد نظر خود را به صورت بر خط انجام نمایند. همانند بسیاری از امور امکان پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه آزاد نیز وجود دارد و شما می توانید به راحتی و با طی چند مرحله، شهریه ترم تحصیلی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. انجام این کار مستلزم ورود به حساب کاربری در سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد می باشد.

سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در واقع سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی  edu.iau.ac.ir است. سامانه آموزشیار امکانات و خدمات متعددی در اختیار دانشجویان قرار می دهد و می توانید با مراجعه به این سامانه برای اموری چون انتخاب واحد درسی و ثبت نام ، مشاهده نتایج و نمرات  اخذ شده در هر درس، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشجویان ، انجام امور مربوط به فارغ التحصیلان دانشجویان ، مشاهده برنامه هفتگی دروس ، ثبت نمرات توسط اساتید، پرداخت شهریه هر ترم تحصیلی و … اقدام نمایید.

سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

راهنمای نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار

همان طور که پیش از این نیز اشاره شد برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد می بایست به سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد که همان سایت آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir است مراجعه نمایید. در ادامه این مطلب می توانید راهنمای پرداخت شهریه این دانشگاه را مشاهده نمایید.

ابتدا به سایت پرداخت شهریه وارد شوید. برای این منظور کافی است آدرس اینترنتی این سایت یعنی edu.iau.ac.ir را در باکس جستجوی مرورگر خود وارد و جستجو نمایید. به این ترتیب می توانید به این سامانه وارد شوید. همچنین با استفاده از لینک موجود در انتهای این صفحه می توانید به صورت مستقیم به سایت آموزشیار ورود پیدا نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی در قسمت پایین صفحه اصلی می توانید گزینه های مربوط به ورود افراد محتلف مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد، پرسنل و پرسنل سازمانی این دانشگاه را مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

برای ورود به پورتال کاربری و پرداخت شهریه بر روی گزینه دانشجو کلیک کنید.

ورود به سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

بعد از این در صفحه جدید برای شما گزینه های مختلفی نمایش داده می شود، با توجه به نیاز خود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

بعد از این و در چند مرحله برای شما مواردی در قالب اطلاعیه و … ذکر شده است که باید بعد از مطالعه این موارد، تیک مربوط به مطالعه و پذیرش قوانین را فعال نمایید و در ادامه مراحل گزینه تایید مطلب و ورود به سیستم را کلیک کنید.

بعد از طی این مراحل وارد صفحه ورود به سیستم می شوید، در این صفحه باید نام کاربری، کلمه عبور و کد تصویر موجود در صفحه را تکمیل نمایید. کلیه موارد گفته شده را تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir

آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

بعد از ورود به حساب کاربری خود از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه ثبت نام دروس دانشجو کلیک کنید.

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

بعد از از این زیر گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید، گزینه مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو را بفشارید.

نحوه پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه آزاد

با ورود به صفحه جدید می توانید نیمسال های تحصیلی مختلف گذرانده شده و مبلغ بدهی را مشاهده کنید. گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه از قسمت پایین صفحه را انتخاب نمایید.

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد

پس از این به مراحل پرداخت وارد می شوید، درگاه بانکی مد نظر خود را انتخاب و گزینه ادامه را بفشارید.

مبلغ مورد نظر را در کادر سفید رنگ وارد نموده و در ادامه مراحل، گزینه پرداخت الکترونیکی را کلیک کنید.

نحوه پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار

با ورود به صفحه جدید، کلیه اطلاعات مربوط به کارت بانکی (شماره کارت، CVV2, عبارت امنیتی و …) را کامل کرده و در انتهای مراحل گزینه پرداخت را بفشارید.

با انجام مراحل گفته شده می توانید به صورت بر خط و بدون مراجعه حضوری و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی، شهریه دانشگاه آزاد را پرداخت نمایید.

دانشجویان باید توجه داشته باشند از آن جایی که مراجعه دانشجویان به سامانه آموزشیار در بازه‌های منتهی به پایان ترم تحصیلی افزایش پیدا می کند، به همین دلیل بهتر است دانشجویان برای جلوگیری از بروز مشکلات در بازه زمانی مربوط به پرداخت شهریه، بدهی خود را هر چه زودتر پرداخت نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد (سامانه آموزشیار) کلیک کنید.

دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند به صورت غیر حضوری  اقدام به پرداخت شهریه دانشگاه آزاد نمایند. انجام این امر با ورود به سایت پرداخت شهریه که همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir است امکان پذیر می باشد. سایت آموزشیار خدمات و امکانات متنوعی از جمله امکان انتخاب واحد، مشاهده نمرات، دریافت کارنامه، مشاهده برنامه هفتگی کلاس های دانشگاه آزاد، امور مربوط به فارغ تحصیلی، ثبت اعتراض به نمرات، پرداخت شهریه ترم تحصیلی و … را در اختیار دانشجویان واحدهای محتلف در سر تا سر کشور قرا می دهد. با استفاده از این سامانه می توانید بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی خود را به صورت بر خط و اینترنتی انجام نمایید. در این مقاله در رابطه با پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه آزاد از طریق سایت آموزشیار راهنمایی لازم ارائه شده است.

در صورتی که به هنگام ورود به این سامانه یا در حین مراحل پرداخت شهریه با ابهام یا سوالی مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات و پرسش های خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید. همچنین می توانید از قسمت کامنت ها با در ارتباط بوده و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید.

سؤالات متداول آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

بله، دانشجویان واحدهای مختف دانشگاه آزاد در سر تا سر کشور می توانند به صورت اینترنتی و بر خط اقدام به پرداخت شهریه دانشگاه آزاد نمایند.

سایت پرداخت شهریه در واقع همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشد. با مراجعه به پورتال کاربری خود در این سامانه می توانید اقدام به پرداخت شهریه نمایید. بعد از ورود به این سایت به راحتی و با طی چند مرحله، می توانید شهریه ترم تحصیلی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. انجام این کار مستلزم ورود به حساب کاربری در سایت پرداخت ابنترنتی شهریه دانشگاه آزاد می باشد.

در مقاله بالا راهنمایی های لازم در روند پرداخت شهریه ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا