سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع کانون زبان ایران

سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir، یکی از معتبر ترین و مهمترین مراکز زبان آموزی کشور و حتی خارومیانه است که اقدام به ارائه آموزش زبان های خارجه به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کرده است ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران با آدرس ilireg.ir امکان پذیر می باشد. سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg مخصوص افرادی  می باشند که قصد یادگیری آموزش زبان را دارند.

www.e_ili.ir کانون زبان ایران ، برای ارائه خدمات خود به صورت غیر حضوری به زبان آموزان این مجموعه، سامانه ای را با نام سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg.ir راه اندازی کرده است سایت های اصلی کانون زبان ایران به نشانی ili.ir و ilireg.ir در دسترس می باشد.
 

تمامی فرآیندهای ثبت نام در سایت کانون زبان ایران reg ili ir، برگزاری آزمون، مشاهده نمرات کلاس های زبان و … با استفاده از این سامانه ها صورت می گیرد کاربران باید برای شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان به سامانه exam.ili.ir و برای شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان به سامانه eili.ir مراجعه نمایند.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع کانون زبان ایران 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع کانون زبان ایران چیست ؟

سامانه جامع کانون زبان ایران یک سیستم جامع است که توسط کانون زبان ایرانیان برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به زبان آموزان و مدرسان این موسسه طراحی شده است. این سامانه شامل امکانات و خدمات مختلفی است که عبارتند از:

  • ثبت نام و پیگیری دوره های آموزشی
  • مشاهده فیلم ها و ویدئوهای آموزشی
  • انجام آزمون های آنلاین
  • مطالعه منابع آموزشی
  • ارتباط با مدرسان و سایر زبان آموزان

امکانات سامانه جامع کانون زبان ایران

سامانه جامع کانون زبان ایران امکانات و خدمات مختلفی را به زبان آموزان و مدرسان این موسسه ارائه می دهد. برخی از این امکانات و خدمات عبارتند از:

  • ثبت نام و پیگیری دوره های آموزشی

زبان آموزان می توانند از طریق سامانه جامع کانون زبان ایران، در دوره های آموزشی مختلف این موسسه ثبت نام کنند و روند پیشرفت خود را در این دوره ها پیگیری کنند.

  • مشاهده فیلم ها و ویدئوهای آموزشی

زبان آموزان می توانند از طریق سامانه جامع کانون زبان ایران، فیلم ها و ویدئوهای آموزشی مختلفی را در زمینه های مختلف زبان انگلیسی مشاهده کنند.

  • انجام آزمون های آنلاین

زبان آموزان می توانند از طریق سامانه جامع کانون زبان ایران، آزمون های آنلاین مختلفی را برای ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی خود انجام دهند.

  • مطالعه منابع آموزشی

زبان آموزان می توانند از طریق سامانه جامع کانون زبان ایران، منابع آموزشی مختلفی را در زمینه های مختلف زبان انگلیسی مطالعه کنند.

  • ارتباط با مدرسان و سایر زبان آموزان

زبان آموزان می توانند از طریق سامانه جامع کانون زبان ایران، با مدرسان و سایر زبان آموزان ارتباط برقرار کنند.

نحوه دسترسی به سامانه جامع کانون زبان ایران

برای دسترسی به سامانه جامع کانون زبان ایران، می توانید به سایت این موسسه مراجعه کنید و از طریق لینک مربوطه، وارد سامانه شوید.

آدرس سایت کانون زبان ایران

آدرس سایت کانون زبان ایران به شرح زیر است:

https://www.ili.ir

لینک دوم سایت جامع کانون زبان ایران

لینک سامانه جامع کانون زبان ایران به شرح زیر است:

https://www.e_ili.ir 

سامانه جامع کانون زبان ایران یک ابزار ارزشمند برای زبان آموزان و مدرسان این موسسه است. این سامانه امکانات و خدمات مختلفی را به زبان آموزان و مدرسان ارائه می دهد که می تواند به آنها در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی کمک کند.

سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg

سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg با آدرس اینترنتی reg.ili.ir به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسهٔ آموزش زبان‌های خارجی در ایران و خاورمیانه از سال ۱۳۰۴ با عنوان کانون زبان ایران و آمریکا و تحت عنوان انجمن روابط ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده‌ است.

پس از وقفهٔ کاری از سال ۱۳۰۶ تا ۱۳۲۱، از فروردین سال ۱۳۲۲ فعالیت انجمن از سر گرفته شد و برگزاری کلاس‌های آموزش مکالمهٔ زبان انگلیسی در انجمن ایران و آمریکا از فعالیت‌ آن در زمان بازگشایی در دههٔ ۱۳۲۰ بر طبق اساسنامه اعلام شد. به دنبال آن، مرکز آموزشی مستقل با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دههٔ ۱۳۳۰ راه‌اندازی شد.

این مؤسسه با پیروی از الگویی جدید و متناسب با شرایط انقلابی جامعه، آموزش زبان‌های دیگر مانند فرانسوی، آلمانی، روسی، اسپانیایی و حتی زبان فارسی را نیز در برنامهٔ آموزشی خود قرار داد.

هم‌اکنون کانون زبان ایران در ۳۱ استان و ۱۰۰ شهر با بیش از ۲۷۰ مرکز آموزشی و بیش از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ زبان آموز در هر سال، در زمینهٔ آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی و روسی و همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی در زمینهٔ آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌ زبانان فعالیت می‌کند.

 

کلیه زبان آموزان کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند با ورود به سامانه www.ili.ir، از خدماتی که در این سامانه ارائه می شود، استفاده کنند در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران، ثبت نام، انتخاب کلاس آنلاین، شرکت در نظرسنجی و مشاهده نتایج آزمون ارائه شده است.

جامع کانون زبان ایران ilireg به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز زبان آموزی کشور و حتی خاورمیانه شناخته می شود که سالانه افراد زیادی با یادگیری زبان های خارجی در این مرکز، به مدارک برتر در این زمینه دست پیدا می کنند.

در واقع فعالیت اصلی این مرکز، پرورش زبان آموزانی در سطوح مختلف است که از شرایط سنی گوناگونی برخوردار هستند و تمایل به دریافت مدرک زبان دارند.

سامانه جامع کانون زبان ایران این مرکز نیز یکی از معتبر ترین پایگاه های اینترنتی کشور محسوب می شود که افراد بسیار زیادی روزانه از آن بازدید می نمایند. در واقع این بازدیدها در جهت فعالیت های مختلفی مثل آموزش آنلاین، ثبت نام و شرکت در آزمون های گوناگون و… است، که از طریق این سامانه ها انجام می شود.

ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران ilireg.ir

برای استفاده از امکانات موجود در سایت جامع کانون زبان ایران ابتدا باید به این سامانه وارد شوید ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران  بسیار کار آسانی می باشد.

در ادامه نحوه ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران را برای شما توضیح خواهیم داد.

برای ورود به این سامانه، آدرس اینترنتی سامانه کانون زبان ایران یعنی  reg.ili.ir را در صفحه ی مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تایپ و سپس سرچ نمایید. بسیاری از کاربران آدرس این سامانه را به صورت ill.reg سرچ می نمایند. دقت داشته باشید که آدرس سامانه را به طور صحیح وارد نمایید.

با سرچ عبارت مذکور، شما به طور مستقیم به سامانه کانون زبان ایران هدایت خواهید شد.

به سامانه جامع کانون زبان ایران

  • برای ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران، باید از قسمت ” ورود کاربران” استفاده کنید.
  • بر روی گزینه ورود کلیک کنید.پس از انجام این مرحله به صفحه دیگری وارد خواهید شد. در صفحه جدید شناسه کاربری و رمز عبور خود را در جایگاه مخصوص، وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

ورود به سامانه جامع کانون زبان ایران

به طور معمول، کد زبان آموزی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی زبان آموزان به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است. ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران نیز طبق آموزش بالا می باشد.

ثبت نام در سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg.ir

اگر قصد استفاده از امکانات سامانه جامع کانون زبان ایران را دارید باید ابتدا در این سامانه ثبت نام انجام دهید.

  • برای انجام ثبت نام خود، می بایست ابتدا به سامانه کانون زبان وارد شوید.
  • از گزینه مربوط به پیش ثبت نام ورودی جدید، بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
  • پس از ورود به صفحه ثبت نام، می بایست برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنید.
نحوه ثبت نام سامانه جامع کانون زبان ایران

کلیه اطلاعات لازم که درخواست شده را وارد کرده و در انتها بر روی گزینه ثبت پیش ثبت نام کلیک کنید.

لازم است دقت داشته باشید که در این سامانه پیش ثبت نام خود را انجام دادید و برای تکمیل مراحل ثبت نام خود باید به صورت حضوری به شعبه کانون زبان مد نظر مراجعه نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران UTEPT

نحوه شرکت در آزمون های آنلاین سامانه جامع کانون زبان ایران

یکی دیگر از امکانات ارائه شده در این سامانه برای کاربران، شرکت در آزمون های آنلاین آن می باشد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون های آنلاین می توانند مطابق راهنمای تصویری که در ادامه ذکر شده است عمل نمایند.

ورود به سایت کانون زبان ایران به نشانی ili.ir و کلیک بر روی گزینه “آزمون های آنلاین”

ورود به سایت کانون زبان ایران

  • فعال نمودن تیک عبارت “صدا را تست کردم و مشکلی نداشت” و پس از آن درج کد زبان آموزی و فشردن کلید “ورود به سیستم آزمون”

سامانه جامع کانون زبان ایران

آزمون های آنلاین بین المللی  سامانه جامع کانون زبان ایران

 در این سامانه امکانی برای شرکت در آزمون های شبیه سازی شده برای افرادی که قصد مهاجرت داشته و باید در آزمون های آیلتس و تافل شرکت کنند، در نظر گرفته شده است و داوطلبان پس از گذراندن دوره های مربوط به این آزمون ها می توانند در آن ها شرکت نمایند.

همچنین شرکت در آزمون های مربوط به زبان هایی غیر از انگلیسی نیز از طریق سایت جامع کانون زبان ایران ممکن خواهد بود

 از جمله آزمون های گفته شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آزمون آیلتس
  • آزمون های بین المللی زبان فرانسوی
  • آزمون های بین المللی زبان اسپانیولی
  • آزمون بین المللی تورفل (روسی)

 داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون ها می توانند مطابق مراحل طی شده ذیل عمل نمایند.

  • مراجعه به سایت ili.ir و انتخاب گزینه “آزمون ها و گواهینامه ها”

آزمون های آنلاین بین المللی

  • انتخاب نام آزمون زبان مورد نظر (طبق تصویر زیر)

مرحله دوم ورود به آزمون های بین المللی سایت کانون زبان ایران

  • انجام فرآیند های مربوط به ثبت نام

نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران www.e_ili.ir

کاربران سامانه جامع کانون زبان ایران می توانند نمرات آزمون خود را نیز به صورت آنلاین مشاهده نمایند. بدین منظور لازم است مطابق مراحل ذیل عمل نمایند:

  • ورود به سایت به نشانی ili.ir و انتخاب کلید “سامانه جامع”

نحوه مشاهده نمرات آزمون آنلاین

  • درج اطلاعات کاربری و فشردن گزینه “ورود به سامانه”

نحوه مشاهده نمرات آزمون آنلاین

  • ورود به حساب کاربری خود و مشاهده نمرات آزمون

سایت کانون زبان ایران یکی از بهترین مراکزی است که افراد می توانند در آن زبان های مختلفی را آموزش دیده و همچنین از امکانات سایت آن به شکل بسیار گسترده ای بهره مند شوند.

پس از ثبت نام در این سامانه، تمامی زبان آموزان می توانند با ورود به حساب کابری خود از وضعیت نمرات، میزان موجودی کیف پول، چگونگی دریافت کتاب های الکترونیکی و… اطلاع پیدا کنند و به راحتی کارهای خود را پیش ببرند.

 جدول خدمات سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir به صورت زیر می باشد.

خدمات سایت کانون زبان ایران
عنوانتوضیحات
کلاس آفلاینافرادی که امکان شرکت در ساعات برگزاری کلاس های آنلاین را نداشته اند می توانند از طریق این گزینه برای مشاهده آن ها به صورت آفلاین اقدام کنند.
کلاس آنلاین بزرگسالان و غیر انگلیسیافراد بزرگسالی که قصد ورود به کلاس آنلاین مربوط به خود را دارند، می بایست این گزینه را انتخاب کنند.
کلاس آنلاین کودکان و نوجواناناگر افرادی که در رده سنی کودکان و نوجوانان قرار می گیرند، در صورتی که بخواهند وارد کلاس های آنلاین خود شوند، باید این بخش را بفشارند.
اطلاعات مراکزدر این بخش اطلاعاتی درباره مراکز به مربوط به این موسسه، که در هر منطقه از کشور وجود دارد، قرار داده شده است. مراجعه کنندگان برای این که نام مرکز و آموزشگاه را پیدا نمایند، می بایست استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند.
استان هابا کلیک بر روی این گزینه و فشردن نام استان مورد نظر، متقاضیان می توانند از اطلاعات مراکز موجود در هر استان اطلاع یابند.
آزمون های آنلاینزمان آموزان این مجموعه، برای شرکت در آزمون های آنلاین باید از طریق این قسمت اقدام کنند.
تقویم ترمیجزئیات مربوط به شروع، پایان و تاریخ آزمون ترم های مختلف کانون مذکور، در این بخش ارائه شده است.
اخباراخبار و اطلاعیه های مهم داخل وبسایت از این طریق در اختیار کاربران قرار داده می شود.
شبکه های اجتماعیمراجعه کنندگان برای دسترسی به آدرس مجموعه در شبکه های اجتماعی مختلف باید از طریق بخش مربوطه اقدام نمایند.

موسسه ایران و اروپا یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در کشور است که در طول هر ترم تعدادی زیادی زبان آموز به آموزش زبان انگلیسی در این موسسه مشغول می باشند. این موسسه ارائه دهنده دوره های مختلف اموزش زبان انگلیسی با هدف پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی جهت امتحانات بین المللی با ارائه بهترین کیفیت به زبان آموزان است. این موسسه در زمینه فعالیت خود موفق به اخذ جوایز زیاد در سطوح مختلف شده است.

خدمات سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg

نحوه انتخاب کلاس های آنلاین کانون زبان ایران ilireg ir

کلاس های کانون زبان معمولا هفته ای دو بار و در یک زمان مشخص برگزار می شود. لذا کلیه افرادی که قصد دارند زمان بندی و کلاس خود را در کانون زبان انتخاب کنند می توانند با ورود به سامانه e-ili.ir، کلاس هایی که برای سطح تحصیلی زبان آموزانمختلف ارائه شده است را مشاهده کنند.

هر کلاس درس ارائه شده برای زبان آموزان دارای یک کد می باشد که زبان آموزان می توانند با وارد کردن کد مربوط به کلاس خود در سایت e-ili.ir و یا eili.ir، کلاس مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری انتخاب کنند. همچنین، در نهایت می توانند با دریافت کارت کلاسی در کلاس خود حضور پیدا کنند.


پرداخت شهریه ilireg.ir

کلیه زبان آموزانی که قصد پرداخت شهریه در سامانه جامع کانون زبان ایران را دارند، می بایستی در زمان مشخصی که طبق تقویم کانون زبان اعلام شده است به سامانه ilireg.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به reg.ili.ir پرداخت شهریه را از طریق این سامانه انجام دهند.

سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir

لازم به ذکر است که در حال حاضر،reg.ili.ir پرداخت شهریه  تنها به صورت غیر حضوری و از طریق سایت جامع کانون زبان به نشانی اینترنتی ilireg.ir امکان پذیر است. بنابراین، حتما قبل از اتمام زمان پرداخت شهریه، برای reg.ili.ir پرداخت شهریه در سامانه اقدام کنید.


سامانه نظرسنجی کانون زبان ایران exam.ili.ir

کانون زبان ایران جهت ارائه خدمات بهتر به زبان آموزان این موسسه اقدام به راه اندازی سامانه نظرسنجی کانون زبان ایران به نشانی اینترنتی exam.ili.ir کرده است. با راه اندازی این سامانه باید تمام زبان آموزان وارد سایت معرفی شده شوند و به سوالاتی که برای آن ها مطرح شده است پاسخ دهند.

از آنجایی که شرکت در آزمون نظر سنجی کانون زبان پیش شرط شرکت در آزمون های میان ترم می باشد پس همه زبان آموزان باید با ورود به سایت exam.ili.ir و وارد کردن کد ملی و کلمه عبور خود به سوالات پاسخ دهند.

نکته مهم در مورد قطع شدن اینترنت زبان آموزان ilireg.ir

  1. زبان آموزان گرامی ، چنانچه به هر دلیل (قطعی اینترنت، بستن صفحه آزمون ، مشکل موبایل و کامپیوتر و…) از صفحه آزمون خارج شدید،نیاز به پیگیری از پشتیبانی وجود ندارد. زیرا شما امکان ورود مجدد و ادامه آزمون تا پایان زمان مشخص شده را دارید. بنابراین در صورت وقوع این موضوع ، هرچه سریعتر به صفحه آزمون باز گردید.
  2. قبل از شروع آزمون از خاموش بودن فیلتر شکن سیستم خود اطمینان حاصل نمایید.
  3. برای توضیحات بیشتر به فایل راهنما مراجعه نمایید.

یکی از مراکز پیشرو برای آموزش زبان آلمانی در ایران ، موسسه زبان آلمانی گوته است. موسسه زبان گوته برای ارائه خدمات بیشتراقدام به راه اندازی سایت موسسه زبان گوته با آدرس اینترنتی www.dsit.org.ir نموده است و علاقمندان به فراگیری زبان آلمانی می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و برای ثبت نام و اطلاع از زمان بندی کلاس های این موسسه اقدام نمایند.

کلاس آنلاین کانون زبان ایرانیان

کانون زبان ایرانیان یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات آموزش زبان در کشورمان است. این موسسه کلاس های آنلاین زبان انگلیسی را در سطوح مختلف برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه می دهد.

مزایا کلاس آنلاین کانون زبان ایرانیان

کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان مزایای زیادی نسبت به کلاس های حضوری دارند، از جمله:

  • امکان یادگیری زبان در هر مکان و زمان
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • امکان تعامل با مدرس و سایر زبان آموزان
  • تنوع محتوا و منابع آموزشی

سطوح کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان

کانون زبان ایرانیان کلاس های آنلاین زبان انگلیسی را در سطوح زیر ارائه می دهد:

  • سطوح مبتدی (A1-A2)
  • سطوح متوسط (B1-B2)
  • سطوح پیشرفته (C1-C2)

مدرسان کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان

کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان توسط مدرسان مجرب و متخصص تدریس می شوند. این مدرسان دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی هستند و تجربه تدریس در سطوح مختلف را دارند.

هزینه کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان

هزینه کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان بر اساس سطح و تعداد جلسات تعیین می شود.

نحوه ثبت نام در کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان

برای ثبت نام در کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان، می توانید به سایت این موسسه مراجعه کنید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از ثبت نام، کارشناسان کانون زبان ایرانیان با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تجربه شخصی از کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان

من در دوره آنلاین زبان انگلیسی کانون زبان ایرانیان شرکت کردم و تجربه بسیار خوبی داشتم. کلاس ها به صورت زنده برگزار می شد و من می توانستم با مدرس و سایر زبان آموزان تعامل داشته باشم.

 مدرسان بسیار مجرب و مسلط بودند و از منابع آموزشی متنوعی استفاده می کردند. من از این کلاس ها بسیار راضی بودم و توانستم پیشرفت خوبی در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشم.

کلاس های آنلاین کانون زبان ایرانیان یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در هر مکان و زمان یاد بگیرند. این کلاس ها مزایای زیادی نسبت به کلاس های حضوری دارند و می توانند به شما کمک کنند تا زبان انگلیسی را به سرعت و به راحتی یاد بگیرید.

مقاله پیشنهادی  : سایت آموزشگاه زبان نصیر 

سؤالات متداول سامانه جامع کانون زبان ایران reg.ili.ir
  • برای ورود کاربر به سایت کانون زبان ایران ilireg ، باید از قسمت ” ورود کاربران” استفاده کنید. ابتدا به سایت ilireg.ir مراجعه کنید و سپس در قسمت بالایی سایت بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید. با وارد کردن رمز و پسورد کاربر به سایت کانون زبان ایران ilireg  می توانند وارد شود.
  • ثبت نام در سامانه جامع کانون زبان ایران ilireg.ir
    • برای انجام ثبت نام خود، می بایست ابتدا به سامانه کانون زبان وارد شوید.
    • از گزینه مربوط به پیش ثبت نام ورودی جدید، بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
    • پس از ورود به صفحه ثبت نام، می بایست برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنید.

برای ورود کاربر به ilireg سایت کانون زبان ایران یا ثبت نام در سایت جامع کانون زبان ایران به آدرس ilireg.ir مراجعه کنید.

6/6 - (318 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا