سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد، یک سامانه آنلاین است که به متقاضیان تعویض پلاک در شهر مشهد امکان می دهد تا بدون نیاز به حضور در مراکز تعویض پلاک خودرو، نوبت خود را به صورت اینترنتی رزرو کنند.

پیش از این افراد برای انجام فرآیند تعویض پلاک به صورت حضوری به مراکز تعویض پلاک مراجعه می نمودند که این امر باعث ازدحام و شلوغی در این مراکز و ایجاد صف و در نتیجه اتلاف وقت و زمان می شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در راستای پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی و از بین بردن صف های طولانی در مراکز تعویض پلاک، سامانه ای تحت عنوان سامانه نوبت دهی تعویض پلاک را راه اندازی نموده است. شهروندان شهر مشهد نیز می توانند با مارجعه به این سامانه برای اخد نوبت تعویض پلاک اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان به توضیح در ارتباط با سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، دریافت نوبت از سایت nobatdehi.epolice.ir و … خواهیم پرداخت، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

یکی از مراحل اصلی که پس از خرید و فروش خودرو لازم است طی نمایید روند مربوط به تعویض پلاک و انتقال اسناد و مدارک مربوط به خودرو است. اگر پیش از این و طی سال های گذشته برای انجام روند تعویض پلاک خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه نموده باشید حتما با شلوغی زیاد و ازدحام در این مراکز روبرو شده اید.

ولی هم اکنون جهت ارائه خدمات بهتر به متقاضیان امکان ثبت و دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی فراهم شده است و ساکنان شهر مشهد نیز می توانند پس از اخد نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو مشهد ، طبق زمان بندی ارائه شده به این مراکز مراجعه نمایند.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد با نشانی اینترنتی nobatdehi.epolice در دسترس می باشد. لازم است توجه داشته باشید نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در شهر های مختلف کشور با استفاده از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک انجام می پذیرد و ساکنین شهرها و استان های مختلف کشور می توانند از طریق همین سامانه و به صورت رایگان اقدام به اخذ نوبت نمایند.

بعد از ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد می بایست شهر، نوع خدمت، وسیله نقلیه مد نظر را انتخاب نموده، پس از انجام مراحل و انتخاب مرکز مورد نظر، روز و ساعت مراجعه به مرکز تعویض پلاک مشخص خواهد شد. پس از این باید در بازه زمانی مشخص شده به این مراکز تعویض پلاک خودرو مشخص شده مراجعه نموده وبرای انجام روند اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice

همان طور که اشاره شد تعویض پلاک خودرو یکی از مرحلی است که افراد خریدار و یا فروشند خودرو اعم از اتومبیل سبک و سنگین و یا موتور سیکلت باید مراحل مربوط به آن را طی نمایند. عدم آشنایی با مراحل اخد نوبت تعویض پلاک به صورت اینترنتی می تواند باعث اتلاف وقت و هدر رفت زمان شما و در نهایت کندی مراحل انجام این پروسه شود، با استفاده از راهنمایی های ارائه شده می توانید مراحل مربوط به دریافت نوبت تعویض پلاک مشهد را به راحتی و با سرعت بیشتر انجام نمایید.

برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد باید به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد یعنی nobatdehi.epolice.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت مذکور وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام در سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت اقدام کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

با استفاده از لینک موجود در انتهای صفحه نیز می توانید به طور مستقیم به سایت نوبت دهی تعویض پلاک وارد شوید.

مقاله پیشنهادی »  سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد اخذ نوبت مراکز تعویض پلاک مشهد از طریق  سایت nobatdehi epolice ir انجام می پذیرد. بعد از ورود به سامانه و انجام مراحل می توانید نوبت خود را رزرو نمایید.

باید دقت داشته باشید که پیش از اقدام به اخذ نوبت باید در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد ثبت نام نموده باشید .

همپنین لازم به توجه است که به ازای هر متقاضی تنها یک نوبت داده می شود و شما ملزم هستید در زمان مقرر شده برای انجام مراحل تعویض پلاک به صورت حضوری مراجعه نمایید، چنانچه در ساعت مقرر در مرکز حضور پیدا نکنید، نوبت شما باطل می گردد.

برای ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد ابتدا با استفاده از راهنمایی های  ارائه شده به سامانه وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ، بر روی گزینه «ثبت نام کاربران» کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

در مرحله بعد، شما باید شماره همراه خود را وارد کنید و سپس، کد تصویر روبرو را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه «عضویت» کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

در مرحله بعد یک کد ۵ رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که کافیست آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید در نهایت روی گزینه «ارسال» کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام مالک، کد ملی و رمز عبور مد نظر را وارد نمایید و در انتها گزینه تکمیل عضویت را کلیک کنید. پس از انجام سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد  nobatdehi.epolice می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد اقدام کنید.

عضویت در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد

همان طور که پیش از این هم گفته شد روند نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در شهرهای مختلف کشور تنها با استفاده از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک با نشانی اینترنتی nobatdehi.epolice.ir انجام می پذیرد. این سامانه هر روز در ساعات گوناگونی برای شهرهای مختلف کشور در دسترس می باشد. علت این زمان بندی این است که سامانه دچار خطا نشده و از دسترس خارج نگردد و مراجعه کنندگان می توانند برای شش روز بعد ( به جز روزهای تعطیل) اقدام به دریافت نوبت نمایند.

بعد از انجام ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد می توانید برای دریافت نوبت اقدام کنید. به این منظور بعد از ورود به سامانه گزینه ورود در بالای صفحه را کلیک کنید.

دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد

اطلاعات مربوط به ورود مانند شماره تلفن (شماره تلفنی که هنگام ثبت نام در سامانه وارد کردید) و رمز عبور خود را وارد نمایید. پس از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید. با انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه وارد خواهید شد.

ورود به سامانه دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد

پس از ورود به حساب کاربری خود، مجددا با کلیک بر روی گزینه صفحه نخست ، به صفحه اصلی بازگردید.

در این مرحله شما باید با وارد کردن یک سری اطلاعات درباره محل سکونت و نوع خدمتی که قصد دریافت آن را دارید، نزدیک ترین مراکز نوبت دهی را جستجو نمایید.

در صفحه اصلی سایت، اطلاعات خواسته شده از جمله نام استان و نام شهر، خدمت مورد نظر، نوع وسیله نقلیه را مشخص نموده و گزینه جستجو را بفشارید.

نحوه دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد

در گام بعد و بر اساس اطلاعات وارده در سامانه، مراکز تعویض پلاک در شهر محل سکونت شما نشان داده می شود. برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک باید بر روی یکی از گزینه های دریافت نوبت کلیک کنید. سعی کنید نوبت را از آن مرکزی دریافت کنید که دسترسی شما به آن راحت تر باشد.

در مرحله بعد از شما درخواست می شود که مجددا نوع درخواست خود را انتخاب کنید. برای انتخاب می توانید بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا تیک مربوط به آن فعال شود.

مراحل دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک مشهد

در ادامه مراحل می توانید روز و ساعت مورد نظر برای حضور در مرکز تعویض پلاک مشهد را انتخاب کنید.

بعد از اینکه ساعت تعویض پلاک را انتخاب کردید، سایت شما را به قسمتی هدایت می کند که شما باید در آن قسمت شماره پلاک خودرو و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع وسیله نقلیه و وارد کردن شماره پلاک خودرو، باید به پایین سایت بروید و تیک گزینه شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال را مطالعه کرده ام، را بزنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت نوبت کلیک کنید.

دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

 

با انجام این مراحل شما موفق شدید، نوبت مراکز تعویض پلاک خورود رابه صورت اینترنتی اخذ نمایید، و پس از این می توانید به صورت حضوری و در روز و ساعت اعلام شده و با در دست داشتن مدارک لازم به این مرکز مراجعه نمایید.

برای تعویض پلاک وسیله نقلیه لازم است تا مدارکی از جمله کارت شناسایی و سند مالکیت و … را به همراه داشته باشید ، توجه داشته باشید که ورود شما به مرکز همراه با کارت ملی و اطلاعات وارد شده در سیستم انجام می پذیرد و هرگونه پرینت یا پیامک دریافتی فاقد اعتبار است.

مقاله پیشنهادی » سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک اصفهان

آدرس مراکز تعویض پلاک مشهد

مشهد دارای دو مرکز تعویض پلاک به ادرس های زیر می باشد
نشانی مرکز تعویض پلاک خودرو ساجدی مشهد : مشهد – بلوار ساجدی ، نبش ساجدی ۲

نشانی مرکز تعویض پلاک خودرو در مشهد : مشهد – بعد از پلیس راه طرق، جاده قدیم نیشابور ، سی متری رباط طرق، خیابان ابریشم ۵ ، نرسیده به معاینه فنی

جمع بندی مقاله سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice.ir

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد، یک سامانه آنلاین است که به متقاضیان تعویض پلاک در شهر مشهد امکان می دهد تا بدون نیاز به حضور در مراکز تعویض پلاک، نوبت خود را به صورت اینترنتی رزرو کنند.

برای استفاده از این سامانه، ابتدا باید به آدرس nobatdehi.epolice.ir مراجعه کنید. سپس، در کادر جستجو، شهر مشهد را انتخاب کنید. 

در صفحه باز شده، مراکز تعویض پلاک مشهد نمایش داده می شوند. 

مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

در صفحه باز شده، تقویم کاری مرکز تعویض پلاک نمایش داده می شود.

 روز و ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

در صفحه باز شده، اطلاعات هویتی و مدارک مورد نیاز خود را وارد کنید.

 سپس، روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.پس از ثبت نام، یک کد رهگیری برای شما ارسال می شود.

 این کد را به همراه مدارک مورد نیاز، در روز و ساعت تعیین شده به مرکز تعویض پلاک ارائه دهید.

سایر آدرس مراکز تعویض پلاک مشهد

  • مرکز تعویض پلاک مشهد 1: کیلومتر 10 جاده مشهد – نیشابور، جنب پلیس راه
  • مرکز تعویض پلاک مشهد 2: بلوار شهید هاشمی نژاد، انتهای خیابان 17 شهریور، جنب پلیس راه
  • مرکز تعویض پلاک مشهد 3: خیابان هدایت، جنب پارک ملت

مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک

  • سند مالکیت خودرو
  • برگ سبز خودرو
  • کارت ملی و شناسنامه مالک خودرو
  • بیمه شخص ثالث خودرو
  • برگ معاینه فنی خودرو

مراحل تعویض پلاک

  • مراجعه به مرکز تعویض پلاک
  • ارائه مدارک مورد نیاز
  • پرداخت عوارض
  • دریافت پلاک جدید

نکات مهم

  • برای تعویض پلاک، خودرو باید در وضعیت فنی مناسبی باشد.
  • در صورتی که خودروی شما دارای خلافی باشد، باید قبل از تعویض پلاک، نسبت به پرداخت خلافی اقدام کنید.
  • در صورتی که خودروی شما دارای جریمه معوق باشد، باید قبل از تعویض پلاک، نسبت به پرداخت جریمه معوق اقدام کنید.

برای ورود مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice ، نحوه ورود به سایت تعویض پلاک، ثبت نام و اخذ نوبت تعویض پلاک در سایت و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی »  سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

سؤالات متداول سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد

بله، متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام به اخذ نوبت نمایند و سپس در بازه زمانی مشخص شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

برای اخذ نوبت تعویض پلاک اینترنتی مشهد باید به آدرس nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید. لازم است توجه داشته باشید که این سامانه برای تمامی شهرهای کشور یکسان بوده و به صورت مشترک در دسترس می باشد.

برای این کار باید ابتدا در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید سپس وارد قسمت نوبت دهی تعویض پلاک شده و بقیه مراحل را طبق راهنمایی های راائه شده در متن مقاله انجام دهید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک مشهد nobatdehi.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا