سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد سامانه ای است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و در جهت ثبت درخواست های الکترونیکی داوطلبان و ثبت اعتراضات آنان ایجاد شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی sede.iau.ac.ir در دسترس بوده و دانشجویانی که قصد ارسال درخواست و اعتراض دارند می توانند با مراجعه به این سامانه به صورت غیر حضوری برای ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سایت و انجام مراحل ثبت درخواست و … توضیح خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، در ادامه مطلب باما همراه باشید.

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند. دانشگاه ها در سطح کشور نیز جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و سرعت بخشی به روند انجام امور و پیشگیری از مراجعات و ترددات غیر ضروریف سامانه های بسیاری را ایجاد نموده اند.

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های کشور می باشد که سامانه های متعددی را برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه راه اندازی نموده است.

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

یکی از این سامانه ها، سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی sede.iau.ac.ir می باشد. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سامانه در خواست خود را به همراه مستندات لازم مانند کارنامه و … ارسال نمایند.

با استفاده از این سایت، برخلاف روال قبل، دانشجویان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته و می توانند ثبت درخواست و اعتراض خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به راحتی انجام نمایند.

 

ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

داوطلبایی که در یکی از آزمون های کنکور سراسری ، ارشد و دکتری دانشگاه آزاد شرکت کردن در صورتی که بعد از ثبت نام خودشون متوجه اشتباهی در فرایند ثبت نام شدن و یا پس از اعلام نتایج آزمون به نتیجه آزمون اعتراض دارند می توانند با مراجعه به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد یا سامانه ارتباط پشتیبان دانشگاه ازاد ( ساپ ) درخواست الکترونیکی خود را به همراه مستندات مورد نیاز ثبت نمایند.

پیش از این انجام فرآیند ثبت اعتراض و در خواست به صورت حضوری انجام می پذیرفت ولی در حال حاضر دانشجویان می توانندبه صورت غیر حضوری و با سرعت و سهولت بیشتری درخواست اعتراض خود را ثبت کنند.

برای ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sede.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست و اعتراض خود اقدام نمایید.

 

لینک ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد یا سامانه ساپ دانشگاه آزاد، برای کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد و استعداد های درخشان قابل استفاده خواهد بود و دانشجویان جهت ارسال اعتراض و درخواست خود نسبت به دوره های با آزمون یا بدون آزمون دانشگاه آزاد می توانند از طریق این سایت اقدام نمایند.

دانشجویان جهت ثبت درخواست می بایست مستندات لازم را نیز در اختیار داشته و برای ارسال آن اقدام نمایند، در هنگام ثبت درخواست، اعلام نوع آزمون، درج اطلاعات کامل فردی داوطلب، آدرس و تلفن الزامی است و در صورتی که درخواستی فاقد اطلاعات گفته شده باشد به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد . داوطلبان با استفاده از سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانند درخواست خود را مطرح نمایند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

با استفاده از لینک زیر می توانید به صورت مستقیم به سامانه وارد شوید.

لینک ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

 

ثبت درخواست در سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

برای ثبت درخواست و اعتراض در سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • ابتدا به روش گفته شده به سامانه درخواست دانشگاه آزاد وارد شوید. پس از ورود به سامانه اطلاعات خواسته شده مانند شناسه و گذر واژه خود را تکمیل نمایید

ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

  • دانشجویان باید توجه داشته باشند که طبق راهنمای زیر می توانند برای ورود به سامانه اقدام نمایند

داوطلبان آزمون‌های سراسری، ارشد و دکتری: شناسه =کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی – گذرواژه =کد ملی

داوطلبان استعداد درخشان کارشناسی ارشد و دکتری: شناسه =شماره شناسنامه داوطلب

  • پس از تکمیل اطلاعات ، گزینه ورود را کلیک نمایید.
  • پس از انجام این مراحل به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد. بر روی گزینه “ارسال درخواست جدید کلیک کنید.

ثبت درخواست در سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

  • اطلاعات مورد نیاز از جمله حوزه ، گروه، موضوع مورد نظر و … را تکمیل نموده و در کادر پایین نیز درخواست خود را به صورت کامل شرح دهید.
  • در صورتی که برای ثبت درخواست نیاز به ارائه مستندات دارید می توانید از گزینه “browse” فایل مورد نظر خود را نیز در این سامانه بارگذاری نمایید.
  • پس از انجام کلیه این مراحل گزینه ثبت درخواست در انتهای صفحه را بفشارید تا درخواست شما ارسال شده و مورد بررسی قرار گیرد.

همان گونه که در متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم داوطلبان برای ثبت اعتراض و ارسال درخواست خود نسبت به دوره های با کنکور و یا بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد اقدام نمایند. این سامانه با آدرس اینترنتی sede.iau.ac.ir در دسترس می باشد.
در این مقاله در رابطه با سامانه درخواست دانشگاه آزاد ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست و اعتراض و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

 

سوالات متداول

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست؟
سایت ثبت درخواست دانشگاه آزاد یا سامانه ارتباط پشتیبان (ساپ) با نشانی sede.iau.ac.ir در دسترس بوده و دانشجویان جهت ثبت اعتراضات و درخواست های خود میتوانند از طریق این سامانه اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟
با تکمیل اطلاعات شناسه و گذر واژه می توانید به سایت وارد شوید و برای ارسال درخواست اقدام نمایید.

نحوه ثبت درخواست در سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به چه صورت می باشد؟
در این رابطه در متن مقاله توضیح داده شد، برای اطلاع بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا