زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

بسیاری از دانش آموزانی که پیش از این در زمان معین شده نسبت به ثبت نام در آزمون وردی مدارس نمونه دولتی اقدام کرده بودند در صدد اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 می باشند.

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی در سطح کشور هستند که به دلیل دارا بودن سطح کیفیت بالای آموزشی همواره مورد توجه تعداد زیادی از  دانش آموزان و والدین قرار دارند و دانش آموزان زیادی هر ساله تمایل برای حضور و ادامه تحصیل در این مدارس دارند.

تحصیل در مدارس نمونه دولتی در سطح کشور بر مبنای مقررات و قوانین اعلام شده از سوی آموزش و پرورش انجام می پذیرد. داوطلبان باید از کلیه این قوانین و ضوابط آگاهی داشته و پس از اطلاع از کلیه قوانین و بازه های زمانی اقدام به شرکت در جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی  نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402 – 1403 خواهیم پرداخت.

 کنترل کارت ورود به آزمون داوطلبان آزمون سمپاد و نمونه دولتی(پایه ششم/نهم)توسط مدیر قابل توجه مدیران مدارس دوره ابتدایی(پایه ششم) مدیران مدارس دوره متوسطه اول (پایه نهم)  در صورتی که کارت های ورود به آزمون دانش آموزان فاقد عکس می باشد، در اسرع وقت(قبل از آزمون) عکس دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدیر‌ مدرسه بارگذاری شود.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

همان طور که پیش از این هم اشاره شد دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند . پس از شرکت در آزمون ورودی در صورت کسب حد نصاب لازم این دانش آموزان خواهند توانست به ادامه تحصیل در این مدارس بپردازند.

ادامه مطلب
ثبت نام سنجش سلامت اول ابتدایی 1403

مدارس نمونه دولتی سطح کشور برای ادامه تحصیل دانش آموزان در دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام به پذیرش دانش آموز می نمایند.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در صبح روز جمعه نهم تیر، رأس ساعت ۸ صبح به صورت هماهنگ در سراسر کشور آزمون برگزار می‌شود.

در سال های گذشته فرآیند پذیرش دانش آموزان با قبولی در آزمون پایه ششم به هفتم متوقف شده است و پذیرش دانش آموزان در پایه ششم به هفتم بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان و مراجعه این دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی انجام می پذیرد.

اما برای پایه نهم به دهم داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی می توانند با شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و کسب حد نصاب لازم برای قبولی وارد این مدارس شده و به ادامه تحصیل بپردازند.

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1402 - 1403

بنابراین بدیهی است که دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم در صدد اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 باشند.

اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی می تواند در روند برنامه ریزی برای قبولی در آزمون بسیار موثر و مفید باشد.

 داوطلبان شرکت در آزمون ورودی این مدارس برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی باید به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مراجعه نمایند.

تا به حال در خصوص زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی به طور دقیق اطلاع رسانی صورت نپذیرفته است ولی از آن جایی که آزمون مدارس نمونه دولتی در سال های پیش در تیر ماه برگزار می شد احتمال دارد زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال 1402 – 1403 نیز در همین بازه ی زمانی باشد.

ادامه مطلب
سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

طبق اطلاعیه جدید منتشر شده آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای ورود دانش آموزان به این مدارس در ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 8 تیرماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

دانش آموزان برای شرکت دراین آزمون باید در تاریخ مقرر برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی یعنی از 15 تا 25 فروردین ماه 1402 اقدام نموده و ثبت نام نمایند.

لینک های مفید مربوط به مدارس نمونه دولتی : برای خواندن مقاله مربوطه بر روی موضوع کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

یکی ازموارد الزامی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پیش از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی است. دانش آموزان می بایست پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در بازه زمانی مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

در کارت ورود به جلسه داوطلبان اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شناسنامه ای، محل آزمون ، پایه تحصیلی، عکس داوطلب و … درج شده است. به همراه داشتن  کارت ورود به جلسه، یکی از موارد الزامی برای شرکت در آزمون است و از حضور افرادی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام آزمون آداب azmoon.irc.ac.ir

تاکنون زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اعلام نشده است ولی معمولا حدود پنج روز تا یک هفته پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه داوطلبان منتشر شده و این افراد می توانند با مراجعه به سایت اعلام شده در بازه زمانی مشخص برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نماید.

همان طور که اشاره شد تا کنون زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه اعلام نشده است پس از اعلام تاریخ، اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

در این مقاله به توضیح در رابطه با زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 پرداختیم. اگر پس از خواندن این مطلب در این خصوص سوالی دشتید می توانید سوالات خود را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی :

کارت ورود به جلسه آزمون هم از شنبه سوم تیر از طریق سامانه‌ ثبت‌نام در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا در جلسه امتحان همراه خود داشته باشند.

نتیجه گیری

نمره کل آزمون هر داوطلب از ۲ بخش معدل امتحانات کتبی خرداد (معدل دانش‌آموزان در امتحانات خرداد بدون اعمال نمره مستمر از ۱۷ کمتر نباشد) و ۵۰ درصد دیگر از نمره کسب شده در آزمون ورودی تشکیل می‌شود.

در این آزمون صد سوال در هفت ماده درسی پایه نهم مربوط به کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ طراحی شده که داوطلبان باید در زمان ۱۲۰ دقیقه به سوالات پاسخ دهند آموزش و پرورش سعی دارد حداکثر تا هفته اول مرداد نتایج امتحانات ورودی دور دوم متوسطه دولتی را اعلام کنیم تا دانش‌آموزان ثبت‌نام قطعی خود را انجام دهند. 

ادامه مطلب
زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402 – 1403 از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی یا  سامانه مای مدیو my.medu.ir انجام خواهد پذیرفت. داوطلبان باید در بازه های زمانی اعلام شده برای ثبت نام به سایت مذکور مراجعه نمایند.

سؤالات متداول زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی روز جمعه نهم تیر، رأس ساعت ۸ صبح به صورت هماهنگ در سراسر کشور آزمون برگزار می‌شود.

همان طور که در مقاله بالا توضیح کامل داده شد آزمون مدارس نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم برگزار نمی گردد ولی دانش آموزان پایه نهم به دهم باید در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند.

داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی،کارت ورود به جلسه منتشر می شود.

شنبه سوم تیر از طریق سامانه‌ ثبت‌نام در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا در جلسه امتحان همراه خود داشته باشند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا