سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند با مراجعه به سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی برای مشاهده و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

امکان مشاهده کارنامه موقت و کارنامه کل دانشجویان از طریق این سامانه فراهم می باشد و می توانید بنا به نوع نیاز خود کارنامه موقت یا کارنامه کل دانشگاه علمی و کاربردی را دریافت کنید.

در ادامه این مطلب در باره سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده کارنامه موقت و کارنامه کل دانشگاه علمی و کاربردی edu.uast.ac.ir و … توضیح خواهیم داد. برای اطلاع بیشتر از این موضوع ادامه مطلب را دنبال فرمایید.

سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای مشاهده و دریافت کارنامه های خود از جمله کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربرید و کارنامه کل نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می توانند به صورت غیر حضوری و بر خط برای دریافت کارنامه و مشاهده نمرات اقدام نموده و در صورت نیاز پرینت تهیه نمایند.

سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی بوده و با آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس می باشد . دانشجویان با اطلاع از مراحل می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و کارنامه خود را مشاهده نمایند.

سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی ،دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، درخواست انصراف از تحصیل و … را انجام دهند.

ورود به سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که اشاره شد امکان دریافت و تهیه پرینت از کارنامه دانشجویان با مراجعه به سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه هم آوا فراهم می باشد. به این منطور می بایست ابتدا به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه پیام نور 1403

برای سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی  edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه هم آوا وارد خواهید شد و می توانید برای دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و کارنامه خود را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که امکان مشاهده کارنامه موقت و کارنامه کل در این سامانه فراهم است.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

نحوه دریافت کارنامه موقت دانشگاه علمی و کاربردی

کارنامه موقت یا همان کارنامه ترمی دانشگاه علمی کاربردی، کارنامه ای است که حاوی نمرات و اطلاعات دانشجو در طول ترم تحصیلی جاری است و دانشجویان پس از اتمام ترم جاری و روند امتحانات می توانند نمرات کسب شده در ترم جاری خود را در آن مشاهده نمایند.

برای دریافت کارنامه موقت خود پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه دریافت کارنامه موقت دانشگاه علمی و کاربردی

از میان گزینه های نشان داده شده، گزینه کارنامه موقت را انتخاب نمایید.

کارنامه موقت دانشگاه علمی و کاربردی

در قسمت مربوط به نیمسال، نیمسال تحصیلی را وارد نمایید.

پس از انجام این مراحل می توانید نمرات کسب شده در دروس نیمسال تحصیلی انتخاب شده را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

نحوه دریافت کارنامه کل دانشگاه علمی و کاربردی

کارنامه کل دانشگاه علمی کاربردی نیز حاوی ریز نمرات تمامی دروس اخذ شده در همه نیمسال های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی یا به عبارتی حاوی کل نمرات کسب شده در طول دوران تحصیل است. یکی از موارد استفاده از کارنامه کل دانشگاه علمی کاربردی هنگام اقدام برای انجام امور فارغ تحصیلی است.

برای دریافت کارنامه کل خود پس از ورود به حساب کاربری خود گزینه دسترسی در بالای صفحه را کلیک کنید.

نحوه دریافت کارنامه کل دانشگاه علمی و کاربردی

در گام بعد از منوی موجود در صفحه، گزینه کارنامه را انتخاب کنید.

دریافت کارنامه کل دانشگاه علمی و کاربردی

با انجام این مراحل می توانید نمرات کسب شده در طول دوران تحصیل خود را مشاهده نموده و از آن پرینت تهیه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت  edu.uast.ac.ir  کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، ورود به این سامانه ، مراحل و نحوه مشاهده کارنامه موقت و کل علمی کاربردی در سایت edu.uast.ac.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

سایت دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سامانه هم آوا علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir بوده که بسیاری از امور دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از جمله دریافت کارنامه با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

ادامه مطلب
سامانه بهکاد | behkad.tvu.ac.ir

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سایت وارد شوید.

در خصوص نحوه مشاهده کارنامه علمی کاربردی در سایت هم آوا در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا