آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

واتساپ (whatsApp) را می‌توان یکی از پرکاربردترین برنامه های پیام رسان در سراسر جهان نامید؛ اگر در پیام رسان واتس اپ مشکل برخوردید، ممکن است تعجب کنید که آیا شما را بلاک کرده است یا خیر. از آنجایی که واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد ویژگی‌هایی مانند وضعیت‌های «آخرین حضور» و «آنلاین» را غیرفعال کنند، ممکن است فردی که فکر می‌کنید شما را بلاک کرده است.

در واقع حریم خصوصی خود را سخت‌تر کرده باشد. در حالی که هیچ ابزاری در واتس اپ وجود ندارد که به طور واضح به شما بگوید که بلاک شده اید، ما به شما برخی از علائم هشدار دهنده را نشان خواهیم داد که می توانید برای تأیید یا کاهش ظن خود به دنبال آنها باشید.

چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

اکنون در این قسمت اول به شما کاربران گرامی 5 راه برای تشخیص اینکه آیا شخصی شما را در واتس اپ بلاک کرده است یا خیر؟ آموزش خواهیم داد

مورد اوا شما نمی توانید وضعیت “آخرین بازدید” مخاطب خود را ببینید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که وضعیت “آخرین بازدید” کاربر را بررسی کنید. این پیامی است که هر زمان که آن کاربر واتس‌اپ را باز می‌کند به‌روزرسانی می‌شود و آخرین باری که از برنامه استفاده کرده است را به شما می‌گوید.

وضعیت “آخرین حضور” در واتس اپ
به‌طور پیش‌فرض، آخرین باری که مخاطبین شما از واتس‌اپ استفاده کرده‌اند را خواهید دید. واتس اپ؛ ویلیام آنتونلی/خودی اگر یکی را نمی‌بینید، ممکن است مسدود شده باشید – اگرچه کاربر ممکن است این ویژگی را در حساب خود غیرفعال کرده باشد.

شما عکس نمایه جدید مخاطب را نمی بینید
اگر شخصی شما را بلاک کند و سپس عکس نمایه خود را تغییر دهد، عکس نمایه جدید را نخواهید دید – همیشه هر تصویری که در زمان بلاک شدن بوده است را خواهید دید.

این بدان معنی است که راه مشخصی برای تشخیص اینکه آیا عکس نمایه خود را به روز می کنند وجود ندارد. اما اگر می‌دانید که این مخاطب اغلب تصویر خود را به‌روزرسانی می‌کند و اکنون ناگهان متوقف شده است، این نشانه مسدود شدن شماست.

پیام های شما فقط یک علامت را نشان می دهد
واتس اپ از علامت های چک برای ردیابی پیام های شما استفاده می کند. یک علامت چک در کنار پیام شما به معنای ارسال آن است، در حالی که دو علامت به معنای دریافت آن است.

وقتی به کسی پیام می‌دهید که شما را مسدود کرده است، آن علامت دوم هرگز نشان داده نمی‌شود. اگر به اینترنت متصل هستید و پیام شما هنوز هرگز تحویل داده نمی شود، احتمال مسدود شدن شما وجود دارد.

چگونه بفهمیم کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است؟
علامت دوم در کنار پیام هایی که برای مخاطبی که شما را مسدود کرده ارسال کرده اید ظاهر نمی شود. استیون جان/Business Insider تماس های شما ناموفق خواهد بود به همین ترتیب، نمی‌توانید با کسی که شما را مسدود کرده است تماس بگیرید. وقتی تلاش می‌کنید، تماس برقرار نمی‌شود.

نمی‌توانید مخاطب را به گروه WhatsApp اضافه کنید در نهایت، سعی کنید مخاطب را در یک گروه WhatsApp قرار دهید. اگر پیامی دریافت کردید که می گوید اجازه ندارید آنها را به گروه خود اضافه کنید، این مطمئن ترین نشانه مسدود شدن شما است.

آموزش تصویری از کجا بفهمیم واتس اپ بلاک شدیم

ترفند فهمیدن بلاک شدن در واتساپ اگرقصد این را دارید که متوجه بشید که چه کسی شما را بلاک کرده کافیست مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا اپ WhatsApp واتساپ را بهروز رسانی کنید و سپس وارد برنامه شوید.

1 : اکنون روی تب Chats گفتگو ها در بالایی WhatsApp ضربه بزنید. اکنون لیستی از مکالمات شما را نمایش می دهد بر روی مخاطبی که فکر میکنید از سمت اون بلاک شده اید کلیک کنید.

5 راه برای تشخیص اینکه آیا شخصی شما را در واتس اپ بلاک کرده است یا خیر

حالا بر روی مکالمه با شخصی که فکر می کنید شما را مسدود کرده است ضربه بزنید. این یک مکالمه با آن کاربر را باز می کند امکان مشاهده مکالمه و ارسال پیام به کاربر دیگر به این معنی نیست که آنها شما را مسدود نکرده اند.

از کجا بفهمیم واتس اپ بلاک شدیم

بررسی کنید که آیا کاربر آنلاین است یا خیر. اگر کاربر در حال حاضر واتس اپ را باز کرده باشد و شما بلاک نشده باشید، کلمه «آنلاین» را در بالای مکالمه خواهید دید. اگر «آنلاین» را نمی‌بینید، می‌تواند به معنای یکی از دو چیز باشد: آن شخص واتس‌اپ را روی صفحه‌اش باز ندارد یا شما را مسدود کرده است.

فقط به این دلیل که وضعیت آنلاین کسی را نمی بینید به این معنی نیست که او شما را بلاک کرده است – به یاد داشته باشید، واتس اپ برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، علائم مسدود کردن را کاملا مبهم نگه می دارد.

اپ بلاک e1685283998402

به دنبال آخرین بازدید بگردید. اگر کاربر در حال حاضر «آنلاین» نیست، معمولاً «آخرین حضور» را در بالای چت به همراه تاریخ و ساعتی که آخرین بار برنامه را باز کرده است می‌بینید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را به منظور حفظ حریم خصوصی غیرفعال کرده است، یا اینکه شما را مسدود کرده است.

  • اگر دوست مشترکی با این شخص دارید، می توانید از او بپرسید که آیا می تواند وضعیت آخرین بازدید این شخص را ببیند (اگر از انجام این کار احساس راحتی می کنید). اگر دوست مشترک بتواند تأیید کند که این کاربر ویژگی Last Seen را خاموش نکرده است، احتمالاً مسدود شده اید.
از کجا بفهمیم واتساپ بلاک شدیم
به دنبال تغییرات پروفایل باشید . روی نام شخص در مکالمه ضربه بزنید تا نمایه او را مشاهده کنید . هنگامی که در واتس اپ بلاک می شوید، پروفایل کاربر هرگز به شما تغییر نمی کند. اگر دلیلی برای این باور دارید که این کاربر وضعیت یا عکس نمایه خود را تغییر داده است و نمی توانید تغییرات را مشاهده کنید، ممکن است مسدود شده باشید.
 
سعی کنید با آن شخص در واتس اپ تماس بگیرید. با ضربه زدن روی نماد گیرنده تلفن در بالای یک چت، تماس صوتی با آن کاربر آغاز می شود. اگر تماس شروع به زنگ زدن کاربر نکرد، ممکن است به این معنی باشد که او شما را مسدود کرده است. با این حال، ممکن است به این معنی باشد که آنها تماس های صوتی را در تنظیمات حریم خصوصی خود غیرفعال کرده اند.
 

در آخر هم شما می توانید با شناختی که از فرد مورد نظر دارید و اطلاعات در دسترس نتیجه ای بگیرید. برای مثال اگر فرد مورد نظر در هر روز چند بار واتساپ خود را چک میکرده یا عادت به تعویض پروفایل داشته می توانید از این نتیجه بگیرید که شما اگر نه آخرین بازدید و نه عکس پروفایل را مشاهده نمی کنید به احتمال زیاد بلاک شده اید.

 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا