سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com | اعلام نتایج portaltvto

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پورتال فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com
پورتال فنی حرفه ای

سامانه فنی و حرفه ای portaltvto.com توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف آموزش مهارت های مختلف فنی در زمینه های مختلفی از جمله صنعت، خدمات و کشاورزی به علاقه مندان و داوطلبان خدمات ارائه می کند.

سازمان فنی و حرفه ای portaltvt به عنوان یکی از مراجع مهم دولتی وظیفه برگزاری دوره های مهارت آموزی مختلف و کاربردی برای عموم مردم را برعهده دارد تا از این طریق افراد علاقمند به یادگیری مهارت های مختلف زمینه پیشرفت داشته باشند. 

این سازمان در راستای ارائه خدمات نوین اینترنتی خدماتی مانند ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و … را برای متقاضیان خود به صورت آنلاین و با استفاده از سامانه فنی و حرفه ای portaltvto  ارائه می کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد پورتال جامع فنی و حرفه ای – ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto – مشاهده portaltvto نتایج آزمون و سایر موضوعات با یک دیگر گفتگو خواهیم کرد پس تا پایان مقاله  پورتال فنی حرفه ای portaltvto همراه ما باشید.

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای
portaltvto نتایج آزمون

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

با پیشرفت علم تکنولوژی و با روی کار آمدن وب سایت های مختلفی برای ارائه خدمات اینترنتی، کار برای متقاضیان خیلی راحت تر شد. به همین علت تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان های دولتی، سایت ها و سامانه های مختلفی را با هدف ارائه خدمات غیر حضوری ( اینترنتی ) به مردم راه اندازی کرده اند.

یکی از اهداف اصلی راه اندازی این سامانه ها این است که ازدحام جمعیت در مراکز مربوطه کاهش یافته و همچنین از اتلاف وقت، هزینه و صرف انرژی مراجعه کنندگان نیز جلوگیری شود.

پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی می باشد و متقاضیان میتواند با ورود به این سامانه در دوره های آموزشی آن شرکت کنند تا بعد از اتمام دوره مورد علاقه خود بتواند گواهینامه رسمی و معتبر از این سازمان دریافت کنند.

در ضمن آزمون های پورتال سازمان فنی و حرفه ای به چند بخش تقسیم میشود آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای ، تفاهم نامه صنایع دستی و صنعت ساختمان، آزمون ادواری فنی حرفه ای، صدور گواهینامه،

شما میتوانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.portaltvto.com در این آزمون ها شرکت کنید.

علاقمندان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

مقاله پیشنهادی : سایت سازمان سنجش sanjesh.org

بازیابی رمز عبور سامانه پورتال سازمان فنی و حرفه ای

کلیپ آموزشی نحوه ورود به پورتال فنی و حرفه ای و همچنین بازیابی رمز عبور این سامانه می باشد.

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir سامانه دسترسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه می باشد. همچنین سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan tvu ac با امکانات جدید و خدمات بیشتر جایگزین سامانه نادا شده است.

ورود به پورتال سازمان فنی و حرفه ای reg.portaltvto.com
portaltvto

پورتال سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com

در قدم اول برای کسب مدرک فنی و حرفه ای می بایست به آدرس portaltvto.com مراجعه نمایند و وارد پورتال جامع سازمان فنی و حرفه ای کشور شوید.

اکنون با توجه به نیاز خود بر روی گزینه های مورد نظرتان کلیک کنید بعنوان مثال با کلیک بر روی گزینه “پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون” میتوانید اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنید.

توجه : قبل از پرداخت هر گونه هزینه و نام نویسی، دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به استان و شهر خود را مطالعه کنید تا از مهارت ها و دوره های آموزشی ارائه شده مطلع شوید.

داوطلبان به این نکته توجه داشته باشید که دریافت گواهی فنی و حرفه ای مشروط به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون می باشد. هم چنین می توانید جهت اطلاع بیشتر در این خصوص به لینک راهنمای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای نیز مراجعه نمایید.

سایت سازمان فنی و حرفه ای، شامل بخش برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای، برگزاری آزمون های مهارتی، مشاوره آموزشی و هدایت شغلی، برگزاری مسابقات ملی مهارت می باشد.

پورتال سازمان فنی و حرفه ای www.portaltvto.com
portaltvto.com نتایج آزمون کتبی

ثبت نام دوره های پورتال سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com

همان گونه که میدانید برای استفاده از  خدمات یک سامانه باید در سایت آن ثبت نام انجام دهید سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز از این مورد مستثنی نبوده و شما کاربران ارجمند باید برای استفاده از خدمات این سامانه در سامانه آن ثبت نام کنید.

در واقع یکی از بهترین خدمات سامانه فنی حرفه ای این است که شما میتوانید بصورت آنلاین در دوره های مورد علاقه خود شرکت کنید.

اکنون برای ورود به قسمت ثبت نام در دوره های آموزشی در پورتال سازمان فنی و حرفه ای www.portaltvto.com کافیست که در هنگام ثبت نام در دوره ها، استان و محل آموزش خود را انتخاب کنید تا دوره هایی که در استان مورد نظر شما برگزار می شود برای شما نمایش داده شود.

در ادامه مقاله میپردازیم به آموزش تصویری ثبت نام در دوره های سایت فنی حرفه ای www.portaltvto.com ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی : سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir 

در قدم اول با کامپیوتر یا گوشی موبایل (پیشنهاد میشود با سیستم وارد پورتال شوید) در مروگر خود آدرس اینترنتی www.portaltvto.com را سرچ کنید تا به طور مستقیم وارد سایت فنی حرفه ای شوید.

سایت سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com
ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای

در قدم بعد به گزینه ثبت نام در دوره های آموزشی در سایت فنی حرفه ای portaltvto مراجعه کنید

کاربران که قصد ثبت نام در دوره ها را دارند، استان و نوع محل آموزش خود را انتخاب کنند. اکنون دوره هایی که میتوانید در آن شرکت کنید برای شما نمایش داده می شود.

پورتال سازمان فنی و حرفه ای www.portaltvto

اکنون متقاضیانی که تمایل به ثبت نام در دوره ها را دارند، باید بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نموده و در قدم آخر مراحل مربوط به ثبت نام خود در دوره را در سامانه انجام دهند.

نتایج آزمون پورتال فنی حرفه ای portaltvto

بعد از گذراندن هر کدام از آزمون های دوره های سازمان فنی حرفه ای، شرکت کنندگان می بایست منتظر اعلام نتایج آزمون خود باشند. برای دیدن نتایج آزمون های سازمان فنی و حرفه ای می توانید از طریق سامانه portaltvto.com اقدام نمایید و با مراجعه به وبسایت این سازمان از نتایج آزمون خود با خبر شوید.

portaltvto نتایج آزمون 1402 – لینک دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای

نتایج آزمون portaltvto

در قدم اول برای دیدن portaltvto نتایج آزمون فنی حرفه ای و یا portaltvto.com نتایج آزمون عملی ، کافیست وارد سایت portaltvto.com شده و بر روی گزینه “مشاهده نتایج” کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

مشاهده نتایج در پورتال فنی حرفه ای portaltvto
www.portaltvto.com نتایج آزمون تئوری
  • اکنون برای شما یه صفحه باز میشود. آزمون مورد نظر را پیدا کرده و بر روی گزینه “مشاهده ” کلیک کنید.
  • حالا اطلاعاتی که در فرم مشاهده میکنید را تکمیل کنید و در نهایت نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.
  • طبق آموزش فوق نتایج آزمون فنی و حرفه ای خود را در سامانه این سازمان می توانید مشاهده کنید.

اکنون می توانید اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای را در سامانه پورتال سازمان فنی و حرفه ای مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه پنجره خدمات دولت

نتایج آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است. طبق اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نتایج آزمون کتبی در نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۲ و نتایج آزمون عملی در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲، داوطلبان می‌توانند به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آدرس azmoon.portaltvto.com مراجعه کنند. پس از ورود به سایت، در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود، می‌توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

در حال حاضر، ساعت ۹:۲۳ روز ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۲ مهر ۱۴۰۲) است. بنابراین، هنوز زمان زیادی تا اعلام نتایج آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ باقی مانده است.

در ادامه، نحوه مشاهده نتایج آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ را به صورت گام به گام توضیح می‌دهیم:

۱. به سایت ( سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج ) azmoon.portaltvto.com مراجعه کنید.

۲. در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کنید.

۴. بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول شده باشد، در صفحه نتایج آزمون، نمره قبولی او نمایش داده می‌شود. در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول نشده باشد، در صفحه نتایج آزمون، دلیل مردودی او توضیح داده می‌شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که نتایج آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ به صورت قطعی اعلام نمی‌شود و ممکن است در صورت اعتراض داوطلبان، نتایج آزمون مورد بازبینی قرار گیرد.

پورتال سازمان فنی و حرفه ای www.portaltvto
پورتال جامع فنی حرفه ای

روش دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه فنی و حرفه ای

از جمله امکانات جدیدی که در پورتال جامع فنی حرفه ای ارائه می شود، استعلام مدرک و یا همان گواهینامه افراد شرکت کننده در دوره های سازمان فنی حرفه ای می باشد. 

آزمون های متعلق به سازمان فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند بنابراین کارت ورود به جلسه برای شناسایی داوطلبان صادر خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون از طریق پورتال سازمان فنی و حرفه ای امکان پذیر می باشد. با ورود به بخش «استعلام گواهینامه» می توانند گواهینامه خود را استعلام بگیرند.

در مرحله جدید گزینه “دریافت کارت” مربوط به آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 
راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه در سایت فنی و حرفه ای

سپس مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “نمایش کارت” کلیک نمایید.

توجه اگر تغییر در محل دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه فنی و حرفه ای در سامانه داده شود این آموزش نیز توسط ادمین سایت آپدیت میشود.

سامانه سمیاد samyad.tvu.ac.ir که به معنی “سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی فنی و حرفه ای”  (واحدهای دانشگاهی کل کشور) شناخته می شود، سایتی می باشد که با هدف ارائه خدمات و آموزش غیرحضوری از راه دور برای  دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی نمود.

خدمات سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com یک سامانه جامع و یکپارچه است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است. این سامانه امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار متقاضیان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، کارفرمایان و سایر کاربران قرار می دهد.

برخی از خدمات سامانه پورتال فنی حرفه ای عبارتند از:

  • ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای
  • پرداخت شهریه دوره های آموزشی
  • مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای
  • درخواست صدور گواهینامه مهارت
  • استعلام گواهینامه مهارت
  • ثبت شکایات و اعتراضات

خدمات ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای

یکی از مهم ترین خدمات سامانه پورتال فنی حرفه ای، امکان ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

خدمات پرداخت شهریه دوره های آموزشی

پس از ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، داوطلبان باید نسبت به پرداخت شهریه دوره اقدام کنند. داوطلبان می توانند شهریه دوره را به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای پرداخت کنند.

خدمات مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای

نتایج آزمون های فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اعلام می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

خدمات درخواست صدور گواهینامه مهارت

داوطلبان پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، می توانند نسبت به درخواست صدور گواهینامه مهارت اقدام کنند. درخواست صدور گواهینامه مهارت به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای انجام می شود.

خدمات استعلام گواهینامه مهارت

کارفرمایان و سایر کاربران می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای، نسبت به استعلام گواهینامه مهارت اقدام کنند. استعلام گواهینامه مهارت به صورت اینترنتی انجام می شود.

خدمات ثبت شکایات و اعتراضات

داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج آزمون های فنی و حرفه ای، می توانند نسبت به ثبت شکایت یا اعتراض خود اقدام کنند. ثبت شکایت یا اعتراض به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای انجام می شود.

سامانه پورتال فنی حرفه ای یک سامانه جامع و کاربردی است که امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار متقاضیان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، کارفرمایان و سایر کاربران قرار می دهد.

سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com چیست ؟

سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com یک سامانه جامع و یکپارچه است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است. این سامانه امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار متقاضیان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، کارفرمایان و سایر کاربران قرار می دهد.

برخی از امکانات و خدمات سامانه پورتال فنی حرفه ای عبارتند از:

  • ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای
  • پرداخت شهریه دوره های آموزشی
  • مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای
  • درخواست صدور گواهینامه مهارت
  • استعلام گواهینامه مهارت
  • ثبت شکایات و اعتراضات

برای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای، می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

https://portaltvto.com

پس از ورود به سامانه، با وارد کردن شماره ملی و رمز عبور خود، می توانید از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.

در ادامه، برخی از امکانات و خدمات سامانه پورتال فنی حرفه ای را به صورت جزئی تر توضیح می دهیم:

ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای

یکی از مهم ترین امکانات سامانه پورتال فنی حرفه ای، امکان ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

پرداخت شهریه دوره های آموزشی

پس از ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، داوطلبان باید نسبت به پرداخت شهریه دوره اقدام کنند. داوطلبان می توانند شهریه دوره را به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای پرداخت کنند.

مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای

نتایج آزمون های فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اعلام می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

درخواست صدور گواهینامه مهارت

داوطلبان پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، می توانند نسبت به درخواست صدور گواهینامه مهارت اقدام کنند. درخواست صدور گواهینامه مهارت به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای انجام می شود.

استعلام گواهینامه مهارت

کارفرمایان و سایر کاربران می توانند با مراجعه به سامانه پورتال فنی حرفه ای، نسبت به استعلام گواهینامه مهارت اقدام کنند. استعلام گواهینامه مهارت به صورت اینترنتی انجام می شود.

ثبت شکایات و اعتراضات

داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج آزمون های فنی و حرفه ای، می توانند نسبت به ثبت شکایت یا اعتراض خود اقدام کنند. ثبت شکایت یا اعتراض به صورت اینترنتی از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای انجام می شود.

سامانه پورتال فنی حرفه ای یک سامانه جامع و کاربردی است که امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار متقاضیان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، کارفرمایان و سایر کاربران قرار می دهد.

سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج azmoon.portaltvto.com

سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج azmoon.portaltvto.com یک زیرسامانه از سامانه پورتال فنی حرفه ای است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است. این زیرسامانه امکان دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای را برای داوطلبان فراهم می کند.

امکانات سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج:

  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های فنی و حرفه ای
  • مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های فنی و حرفه ای:

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های فنی و حرفه ای، داوطلبان باید به سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج azmoon.portaltvto.com مراجعه کنند. پس از ورود به سامانه، با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای:

برای مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای، داوطلبان باید به سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج azmoon.portaltvto.com مراجعه کنند. پس از ورود به سامانه، در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای:

  • شماره ملی
  • کد ملی
  • نام و نام خانوادگی
  • کد رهگیری ثبت نام

زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای:

نتایج آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود. تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای در اطلاعیه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام می شود.

مواردی که در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای باید توجه شود:

  • داوطلبان باید دقت کنند که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج صحیح باشد.
  • داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند و در هنگام مراجعه به محل برگزاری آزمون، آن را ارائه دهند.
  • داوطلبان باید نتایج آزمون خود را به دقت بررسی کنند و در صورت وجود هرگونه مغایرت، نسبت به اعتراض به نتایج آزمون اقدام کنند.

مشاهده نتایج آزمون کتبی portaltvto.com

برای مشاهده نتایج آزمون کتبی فنی و حرفه ای از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com مراجعه کنید.
  2. در صفحه ورود، شماره ملی و کد ملی خود را وارد کنید.
  3. بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات شما صحیح باشد، وارد سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج خواهید شد.

  1. در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنید.
  3. بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول شده باشد، در صفحه نتایج آزمون، نمره قبولی او نمایش داده می شود. در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول نشده باشد، در صفحه نتایج آزمون، دلیل مردودی او توضیح داده می شود.

نکات:

  • نتایج آزمون کتبی فنی و حرفه ای معمولاً چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.
  • داوطلبان باید دقت کنند که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج صحیح باشد.

در ادامه، نحوه مشاهده نتایج آزمون کتبی فنی و حرفه ای از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com را به صورت گام به گام توضیح می دهیم:

مرحله 1: ورود به سامانه

ابتدا به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com مراجعه کنید. در صفحه ورود، شماره ملی و کد ملی خود را وارد کنید. سپس بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

مرحله 2: انتخاب آزمون

پس از ورود به سامانه، در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 3: وارد کردن اطلاعات ثبت نامی

در صفحه نتایج آزمون، اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره ملی، کد ملی، نام و نام خانوادگی، و کد رهگیری ثبت نام است.

مرحله 4: جستجو

پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

مرحله 5: مشاهده نتایج

در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول شده باشد، در صفحه نتایج آزمون، نمره قبولی او نمایش داده می شود. در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی قبول نشده باشد، در صفحه نتایج آزمون، دلیل مردودی او توضیح داده می شود.

مواردی که در هنگام مشاهده نتایج آزمون کتبی فنی و حرفه ای باید توجه شود:

  • داوطلبان باید دقت کنند که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج صحیح باشد.
  • داوطلبان باید نتایج آزمون خود را به دقت بررسی کنند و در صورت وجود هرگونه مغایرت، نسبت به اعتراض به نتایج آزمون اقدام کنند.

www.portaltvto.com نتایج آزمون تئوری

نتایج آزمون تئوری فنی و حرفه ای معمولاً چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود. تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تئوری فنی و حرفه ای در اطلاعیه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام می شود.

برای مشاهده نتایج آزمون تئوری فنی و حرفه ای، داوطلبان می توانند به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس azmoon.portaltvto.com مراجعه کنند. پس از ورود به سایت، در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

در صورتی که داوطلب در آزمون تئوری قبول شده باشد، در صفحه نتایج آزمون، نمره قبولی او نمایش داده می شود. در صورتی که داوطلب در آزمون تئوری قبول نشده باشد، در صفحه نتایج آزمون، دلیل مردودی او توضیح داده می شود.

در ادامه، نحوه مشاهده نتایج آزمون تئوری فنی و حرفه ای را به صورت گام به گام توضیح می دهیم:

مرحله 1: ورود به سامانه

ابتدا به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com مراجعه کنید. در صفحه ورود، شماره ملی و کد ملی خود را وارد کنید. سپس بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

مرحله 2: انتخاب آزمون

پس از ورود به سامانه، در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 3: وارد کردن اطلاعات ثبت نامی

در صفحه نتایج آزمون، اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره ملی، کد ملی، نام و نام خانوادگی، و کد رهگیری ثبت نام است.

مرحله 4: جستجو

پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

مرحله 5: مشاهده نتایج

در صورتی که داوطلب در آزمون تئوری قبول شده باشد، در صفحه نتایج آزمون، نمره قبولی او نمایش داده می شود. در صورتی که داوطلب در آزمون تئوری قبول نشده باشد، در صفحه نتایج آزمون، دلیل مردودی او توضیح داده می شود.

مواردی که در هنگام مشاهده نتایج آزمون تئوری فنی و حرفه ای باید توجه شود:

  • داوطلبان باید دقت کنند که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج صحیح باشد.
  • داوطلبان باید نتایج آزمون خود را به دقت بررسی کنند و در صورت وجود هرگونه مغایرت، نسبت به اعتراض به نتایج آزمون اقدام کنند.

در ادامه، برخی از سوالات متداول در مورد سامانه پورتال فنی حرفه ای را پاسخ می دهیم:

1. چگونه می توانم وارد سامانه پورتال فنی حرفه ای شوم؟

برای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای، می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

https://portaltvto.com

پس از ورود به سامانه، با وارد کردن شماره ملی و رمز عبور خود، می توانید از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.

2. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده ام، چه کار کنم؟

برای بازیابی رمز عبور خود، می توانید از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در صفحه ورود، بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید.
  3. شماره ملی خود را وارد کنید.
  4. کد امنیتی را وارد کنید.
  5. بر روی گزینه “ارسال کد” کلیک کنید.
  6. کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  7. رمز عبور جدید خود را وارد کنید.
  8. بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید.

3. چگونه می توانم در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، می توانید از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در قسمت “دوره های آموزشی”، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات لازم را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

4. چگونه می توانم نتایج آزمون های فنی و حرفه ای را مشاهده کنم؟

نتایج آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود. برای مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای، می توانید از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در قسمت “نتایج آزمون”، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید.

5. چگونه می توانم گواهینامه مهارت خود را دریافت کنم؟

پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، می توانید نسبت به درخواست صدور گواهینامه مهارت اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در قسمت “گواهینامه مهارت”، درخواست صدور گواهینامه مهارت را ثبت کنید.
  3. هزینه صدور گواهینامه مهارت را پرداخت کنید.
  4. منتظر صدور گواهینامه مهارت خود باشید.

6. چگونه می توانم به نتایج اعتراض کنم؟

در صورتی که به نتایج آزمون های فنی و حرفه ای اعتراض دارید، می توانید نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در قسمت “اعتراض به نتایج آزمون”، اعتراض خود را ثبت کنید.
  3. مدارک و مستندات لازم را بارگذاری کنید.
  4. منتظر بررسی اعتراض خود باشید.

اینها تنها برخی از سوالات متداول در مورد سامانه پورتال فنی حرفه ای هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه، می توانید به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه کنید.

دریافت مدرک فنی حرفه ای از سایت portaltvto

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای از سایت، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت نام در دوره آموزشی فنی و حرفه ای

برای ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، می توانید از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
2. در قسمت "دوره های آموزشی"، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
3. اطلاعات لازم را وارد کنید.
4. بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.
  1. حضور در کلاس های آموزشی

پس از ثبت نام در دوره آموزشی، باید در کلاس های آموزشی حضور داشته باشید و آموزش های لازم را دریافت کنید.

  1. شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی، باید در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کنید. آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً به صورت کتبی و عملی برگزار می شوند.

  1. قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای، باید در آزمون های فنی و حرفه ای قبول شوید. نمره قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً 50 درصد است.

  1. درخواست صدور گواهینامه مهارت

پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، می توانید نسبت به درخواست صدور گواهینامه مهارت اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
2. در قسمت "گواهینامه مهارت"، درخواست صدور گواهینامه مهارت را ثبت کنید.
3. هزینه صدور گواهینامه مهارت را پرداخت کنید.
  1. دریافت گواهینامه مهارت

پس از پرداخت هزینه صدور گواهینامه مهارت، گواهینامه مهارت شما در مدت زمان 10 روز کاری صادر می شود. شما می توانید گواهینامه مهارت خود را از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای دانلود کرده یا از طریق پست دریافت کنید.

در ادامه، مراحل دریافت مدرک فنی حرفه ای از سایت را به صورت گام به گام توضیح می دهیم:

گام 1: ثبت نام در دوره آموزشی فنی و حرفه ای

  1. به آدرس اینترنتی portaltvto.com مراجعه کنید.
  2. در صفحه ورود، شماره ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.
  3. بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.
  4. در قسمت “دوره های آموزشی”، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. اطلاعات لازم را وارد کنید.
  6. بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

گام 2: حضور در کلاس های آموزشی

پس از ثبت نام در دوره آموزشی، باید در کلاس های آموزشی حضور داشته باشید و آموزش های لازم را دریافت کنید.

گام 3: شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی، باید در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کنید. آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً به صورت کتبی و عملی برگزار می شوند.

گام 4: قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای، باید در آزمون های فنی و حرفه ای قبول شوید. نمره قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای معمولاً 50 درصد است.

گام 5: درخواست صدور گواهینامه مهارت

پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، می توانید نسبت به درخواست صدور گواهینامه مهارت اقدام کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه پورتال فنی حرفه ای مراجعه کنید.
  2. در قسمت “گواهینامه مهارت”، درخواست صدور گواهینامه مهارت را ثبت کنید.
  3. هزینه صدور گواهینامه مهارت را پرداخت کنید.

گام 6: دریافت گواهینامه مهارت

پس از پرداخت هزینه صدور گواهینامه مهارت، گواهینامه مهارت شما در مدت زمان 10 روز کاری صادر می شود. شما می توانید گواهینامه مهارت خود را از طریق سامانه پورتال فنی حرفه ای دانلود کرده یا از طریق پست دریافت کنید.

نکات مهم در مورد دریافت مدرک فنی حرفه ای از سایت

  • برای ثبت نام در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، باید شماره ملی و کد ملی خود را داشته باشید.
  • برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای، باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید.
  • برای دریافت گواهینامه مهارت، باید هزینه صدور گواهینامه مهارت را پرداخت کنید.

امیدواریم این توضیحات برای شما مفید بوده باشد لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

اگر شما نیز قصد ورود به پورتال سازمان فنی و حرفه ای را دارید باید نشانی اینترنتی www.portaltvto.com را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com بر روی گزینه ” نتایج آزمون های تئوری “ کلیک کنید با ورود به صفحه نتایج آزمون، دو بخش مربوط به نتایج آزمون ادواری ، صنعت و ساختمان و تفاهم نامه و بخش نتایج آزمون هماهنگ را مشاهده می کنید.

وارد بخش آزمون خود شوید و سپس در مقابل آزمون مد نظر، در ستون اعلام نتیجه بر روی عبارت  مشاهده “ کلیک کنید اکنون میتوانید portaltvto.com نتایج آزمون کتبی را مشاهده کنید.

در صورت اعلام شدن در مقاله درج می شود.

5.9/6 - (132 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پورتال فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا