سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir یا سامانه خدمات الکترونیک ایثار یکی از سایت هایی است که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جهت ارائه خدمات مختلف به صورت غیر حضوری به ایثارگران و خانواده های ایشان راه اندازی شده است.

در سال های گذشته و با فراهم شدن بستر اینترنتی مناسب برای انجام بسیاری از خدمات، سازمان ها و ارگان های زیادی برای تسریع در روند انجام امور و پیشگیری از اتلاف وقت و زمان اقدام به راه اندازی سامانه هایی برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری نموده اند.

یکی از این ارگان ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور می باشد. این سازمان برای جلوگیری از مراجعات حضوری و در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهتر اقدام به راه اندازی سایتی با عنوان سایت ایثار www.isaar.ir نموده است.

ایثارگران می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات و امکانات مختلف آن به صورت غیر حضوری استفاده کنند. سامانه خدمات الکترونیک ایثار با آدرس اینترنتی isaar.ir  برای تمام مراجعه کنندگان فعال می باشد.

در ادامه می توانید توضیحاتی در مورد سایت ایثار isaar.ir ، نحوه ورود به سایت ایثار، استفاده از خدمات ایثار و… را مطالعه بفرمایید.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد  سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در  زمینه   سایت ایثار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ایثار

معرفی سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir

www.isaar.ir سایت ایثار سایتی است که در جهت ارائه خدمات مختلف غیر حضوری به ایثارگران و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران راه اندازی شده است. این سایت با آدرس اینترنتی isaar.ir و برای ارائه خدمات غیر حضوری به ایثارگران در دسترس است

ایثارگران می تواند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک ایثار از آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شده و از خدمات این سامانه نیز به صورت غیر حضوری و آنلاین استفاده نمایند.

ایثارگران عزیز برای استفاده از امکانات مختلف می توانند به این سامانه مراجعه نمایند. این افراد با مراجعه به این سامانه می توانند از امکانات و خدمات مختلفی همچون دریافت کارت ایثار، مشاهده فیش حقوقی خود ، بررسی و اطلاع از نتایج مربوط به کمیسیون پزشکی، ثبت شکایت و پیگیری، استعلام ایثارگر، دانلود نرم افزار همراه ایثار و … استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

سامانه ایثار من

سامانه ایثار من my.isaar.ir

سامانه ایثار من my.isaar.ir ، سامانه ای است که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران راه اندازی شده است. این سامانه خدمات مختلفی را به ایثارگران و خانواده های آنها ارائه می دهد. برای ورود به سامانه ایثار من بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت ایثار

ورود به سامانه خدمات الکترونیک ایثار

سامانه خدمات الکترونیک ایثار برای ارائه خدمات به ایثارگران در جهت صدور کارت شناسایی برای همسران، والدین، فرزندان، جانبازان 5 درصد به بالا و … طراحی شده است.
 

سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار یک پلتفرم آنلاین است که به افراد جانباز و ایثارگر این  امکان را می دهد انواع خدمات الکترونیکی را دریافت کنند.  سامانه خدمات الکترونیک ایثار  به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند ارائه خدمات غیرحضوری به افراد جانباز و ایثارگر راه اندازی شده است.

ورود به سایت ایثار

isaar.ir ورود به سایت ایثار به واسطه ادرس اینترنتیwww.isaar.ir امکان پذیر می باشد. همان طور که اشاره شد سامانه ایثار در جهت ارائه خدمات مختلف به ایثارگران و خانواده ایثارگران راه اندازی شده است. این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مد نظر خود استفاده کنند و از اخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط نیز مطلع شوند.

برای استفاده از خدمات و امکانات www.isaar.ir سایت ایثار لازم است به سایت مراجعه نموده و با استفاده از بخش ها و قسمت های مختلف اقدام به استفاده از خدمات آنلاین آن نمایید.

ورود به سامانه خدمات الکترونیک ایثار باید در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی isaar.ir را تایپ نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت اینترنتی مذکور، خواهید توانست به طور مستقیم به سایت ایثارگران سپاه وارد شوید. isaar.ir ورود بسیار کار آسانی می باشد که هم میتوانید با گوشی همراه و کامپیوتر خود ورود به سایت ایثار را انجام دهید.

ورود به سایت ایثار
isaar.ir ورود

بعد از isaar.ir ورود به سامانه خدمات الکترونیک ایثار مشاهده می کنید که این سایت دارای بخش های مختلفی نظیر میز خدمت، سامانه خدمات الکترونیک، شناسه خدمات و … می باشد که با توجه به نوع نیاز و درخواست خود می توانید از بخش های مختلف آن استفاده نمایید.

اکنون شما با موفقیت ورود به سامانه خدمات الکترونیک ایثار را طی کرده اید و می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه فیش حقوقی جانبازان isaarit.isaar.ir

برای isaar.ir ورود به سایت ایثار کلیک کنید.

دریافت نام کاربری و کلمه عبور سایت ایثار 

ایثارگران عزیز برای استفاده از بخش های مختلف سایت ایثارگران سپاه و ورود به این بخش ها نیاز به نام کاربری و کلمه عبور سایت خدمات الکترونیک ایثار دارند تا بتوانند با ورود به این سامانه و مراجعه به بخش های مختلف از کلیه امکانات سایت ایثارگران و جانبازان استفاده نمایند.

برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور سامانه ایثار باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا باید به نزدیکترین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود مراجعه نموده و درخواست خود را مطرح نمایید. پس از این به میز خدمت هاتف مراجعه کنید و درخواست خود برای دریافت نام کاربری و رمز عبور را ارائه نمایید.

پس از این، اطلاعات ارائه شده شما مانند اطلاعات هویتی و اطلاعات مربوط به شماره تماس بررسی میشود و کد تاییدی به تلفن همراه شما فرستاده می شود. پس از دریافت کد تایید و احراز هویت شخص، نام کاربری و کلمه عبور به فرد ارائه خواهد شد.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع آزمون سراسری my.sanjesh.org

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه ایثارگران سپاه خواهید توانست به بخش های مختلف این سایت از جمله میز خدمت و سامانه خدمات الکترونیک وارد شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود مراجعه کرده و از خدمات سامانه استفاده نمایید.

برای مثال اگر تمایل دارید به سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار وارد شوید باید پس از ورود به سایت گزینه مربوط به سامانه خدمات الکترونیک ایثار را انتخاب نمایید. در مراحل بعد و در صفحه جدید باید اطلاعات کاربری خود مانند نام کاربری و کلمه عبور را وارد نموده و به حساب کاربری خود وارد شده و برای انجام امور مد نظر اقدام نمایید.

دریافت کارت ایثارگری از سایت ایثار isaar.ir

ممکن است ایثارگران عزیز تمایل به دریافت کارت ایثارگری خود داشته باشند. باید بدانید درخواست خود برای دریافت کارت ایثارگری را می توانید به دو روش انجام دهید. 

–        به روش حضوری و با مراجعه به یگان محل خدمت و تشکیل و تکمیل پرونده

–        برای ارائه درخواست دریافت کارت ایثار علاوه بر روش حضوری از روش غیر حضوری نیز می توانید استفاده کنید. برای ارائه درخواست خود به صورت غیر حضوری لازم است به سایت ایثار مراجعه نموده و قسمت سامانه خدمات الکترونیک را انتخاب نمایید.

–        بعد از این باید گزینه درخواست صدور کارت را انتخاب نمایید و در صفحه جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را که در مرحله قبل توضیح داده شد در کادرهای مخصوص وارد کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید. بعد از این با انجام و تکمیل مراحل می توانید درخواست خود برای دریافت کارت ایثارگری را ارائه نمایید.

ایثارگران ارتش نیز می توانند برای دریافت کارت ایثارگری خود به سایت آجا ارتش مراجعه نموده و بعد از تکمیل اطلاعات و مدارک خواسته شده درخواست خود برای دریافت کارت ایثارگری ارتش را ارائه دهند.

مقاله پیشنهادی : سایت دریافت کد ایثارگری ارتش

خدمات و امکانات سایت ایثار isaar.ir

سایت ایثار با آدرس اینترنتی isaar.ir و برای ارائه خدمات مختلف غیر حضوری راه اندازی شده است. این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد.

علاوه بر امکان درخواست صدور کارت ایثارگری در سامانه ایثار، این سامانه به ارائه امکانات مختلف دیگری نیز می پردازد. در زیر به تعدادی از خدمات و امکانات سایت ایثارگران اشاره شده است.

خدمات ایثار isaar.ir

دریافت کد ایثارگری از سایت ایثار:

ایثارگران می تواند به www.isaar.ir سایت ایثار مراجعه نموده و با استفاده از گزینه میز خدمت برای دریافت کد ایثارگری خود اقدام نمایند. برای این مورد لازم است بر روی گزینه استعلام ایثارگر یا وابسته کلیک کرده و پس از طی مراحل مربوطه کد ایثارگری را دریافت کنید.

مشاهده فیش حقوقی

مراجعه کنندگان می توانند به قسمت مربوط به سایت ایثار فیش حقوقی مراجعه نموده و اطلاعات مربوط به فیش و مبالغ را مشاهده نمایند.

سوابق کمسیون پزشکی

ایثارگران با مراجعه و استفاده از سامانه ایثار می تواند برای مشاهده سوابق پزشکی خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

تسهیلات مربوط به مسکن ایثارگران

با ورود به سایت ایثار و پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید تسهیلات مسکن ایثارگری را مشاهده کرده و در صورت واجد الشریط بودن از این تسهیلات استفاده نمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره در مورد سامانه ایثار می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت دریافت کارت ایثارگری جانبازان 25 درصد

سایت ایثار فیش حقوقی isaar.ir

اگر شما نیز قصد دریافت فیش حقوقی ایثارگیری خود هستید. ابتدا به وبسایت http://isaarit.isaar.ir مراجعه کنید و سپس در قسمت خدمات الکترونیکی ایثاگران بر روی گزینه فیش حقوقی ایثاگران کلیک کنید.

فیش حقوقی ایثاگران

در صفحه باز شده می بایست اطلاعات خود را وارد کنید.

توجه

  • در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید از اینجا اقدام به بازیابی آن نمایید.
  • در صورتی که در فرایند بازیابی کلمه عبور خود دچار اشکال شدید به نزدیکترین دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه فرمایید.
  • برای مشاهده سوالات متداول می توانید از اینجا اقدام نمایید

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی جانبازان

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه از سایت ایثار

پس در صورتی که قصد دریافت و یا استعلام کد ایثارگری سپاه را دارید، می بایست که از طریق سایت isaar.ir به میز خدمت ایثارگران وارد شوید و مراحل مربوط به دریافت کد ایثارگری را انجام دهید. نحوه دریافت کد ایثارگری از طریق سایت ایثار به شرح زیر می باشد.

در مرحله اول ورود به سایت ایثار باید در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی isaar.ir را تایپ نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت اینترنتی مذکور، خواهید توانست به طور مستقیم به سایت ایثارگران سپاه وارد شوید. 

اکنون می بایست که از منوی سمت چپ بر روی گزینه «میز خدمت» کلیک نمایید.

ایثار

حال سامانه مربوط به میز خدمت سپاه در این سایت برای شما باز می شود. برای دریافت کد ایثارگری سپاه می بایست بر روی گزینه «استعلام ایثارگر یا وابسته» کلیک کنید.

ایثا 1402

حال کافیست که کد ملی ایثارگر را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه استعلام کلیک کنید. در صورتی که اطلاعات ایثارگر در سایت ثبت شده باشد، امکان دریافت کد ایثارگری وجود خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  : سامانه دیدار ایثارگران Didar.issar.ir

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

طبق آموزش بالا وارد سایت ایثار isaar.ir | سامانه خدمات الکترونیک ایثار شوید بر روی گزینه “میزخدمات” کلیک کنید و سپس در قسمت خدمات الکترونیکی ایثاگران درخواست صدور کارت کلیک کنید. اکنون اطلاعات خواشته شده را وارد کرد و بر روی گزینه ورود کلیک کنید بدین صورت میتوانید کارت ایثارگری خود را  با کد ملی پیگیری کنید.

سهمیه های ایثارگری
سهمیه های ایثارگری

موارد مهم راجب سهمیه های ایثارگری

سهمیه ایثارگری فقط یکبار برای نوبت روزانه استفاده میشه:

دقت کنید که چه رشته هایی رو تو اولویت اول قرار میدین،اگه روزانه یه رشته رو قبول بشید و انصراف بدین دیگه سهمیه شما استفاده شده و نمیشه مجدد استفاده کنید.

سهمیه ایثارگری فقط دوبار برای دوره شبانه استفاده میشه:

کسانی که کنکور دادند و قبلا دانشجوی نوبت شبانه (نوبت دوم) بودند و امسال مجدد میخان شبانه برن اگه مجدد انصراف بدن دیگه سهمیه ایثارگری اونا قابل استفاده نیست.

برای دانشگاه آزاد هم حداکثردوبار میشه از سهمیه ایثارگری استفاده کرد: اگه امسال قبول بشین و انصراف بدین ؛در ادامه فقط یک فرصت خواهید داشت.

درضمن کسانی که رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رو میرن یه تخفیف خیلی خوبی برای خانواده ایثارگران لحاظ میکنن

سؤالات متداول سایت ایثار isaar.ir

ورود به سایت خدمات الکترونیک ایثار به آدرس isaar.ir  می باشد.

برای ورود به سایت ایثار بنیاد شهید لازم است به آدرس اینترنتی این سامانه یعنی isaar.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سامانه می توانید از خدمات و امکانات آن استفاده کنید.

این سامانه به ارائه خدمات و امکانات مختلفی می پردازد با استفاده از این سامانه خواهید توانست به خدماتی نظیر درخواست صدور کارت ایثارگری، مشاهده فیش حقوقی، مشاهده سوابق کمسیون پزشکی و… دسترسی داشته و با استفاده از این سامانه به سامانه خدمات الکترونیک ایثار نیز وارد شوید.

برای صدور کارت ایثارگری می توانید به دو صورت اقدام نماییید. روش حضوری با مراجعه به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و روش غیر حضوری با مراجعه به سایت ایثارگران سپاه

5.1/6 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید بنده ۵ماه ۷روز بسیجی ۲۴ ماه خدمت دوطلب کردستان بانه منطقه جنگی ۱۳۶۳ بسیج بودم ۱۳۶۴/۲/۳۰ تا ۱۳۶۶/۲/۳۰ کلن در منطقه جنگی ماندم ممنونم رسیدگی نمائید

  2. با سلام
    اینجانب جانباز و ایثارگر هستم که قبلا پست مدیریت در دانشگاه دولتی داشته ام. پس از تنزل، سختی کار اینجانب معادل کارشناسان لحاظ و گفته شده که سختی کار بر اساس شغل افراد هست و نه پست افراد
    این در حالی ست که قانون مقرر داشته ایثارگران پس از تنزل از کلیه حقوق و مزایای پست قبلی برخوردارند.
    2- در مورد مزایایی از قبیل حق ایاب و ذهاب و موبایل . .. که از مزایای پست مدیریت بوده است نیز راهنمایی فرمایید.
    3- تنزل جایگاه تا چه سطحی امکانپذیر است
    فردی که قبل از مدیریت رییس اداره بوده بدون رای مرجع قضایی یا تخلف اداری آیا ممکن است تا نازلترین سطح اداری تنزل یابد؟
    4- آیا دستگاه میتواند ابلاغ کار را متفاوت از پست صادر نماید ؟
    به عنوان مثال پست اینجانب کارشناس حقوقی گروه حقوق دانشگاه است و ابلاغ کاری امور حقوقی و … سایر بخش های دانشگاه
    لطفا راهنمایی فرمایید

  3. با سلام وصلوات
    به استحضار میرساند اینجانب در سال 1366در منطقه عمومی حلبچه عراق عملیات والفجر 10 مورد الودگی مواد شیمیایی شدم .تا کنون در صد نگرفته ام پرونده ام در حال جریان است . چرا کمیسیون انجام نمی شود . استان کرمانشاه

  4. سلام خسته نباشید من فرزند جانباز 25درصدم مدرک کمک بهیاری دارم الان بیکارم دنبال کارم اگه کاری چیزی هست ممنون میشم معرفی کنین

  5. متن پیام به د لیل خصوصی بودن نمایش داده نمیشود. حریم خصوصی زومیک وب

  6. با سلام
    چرا در حداقل بگیران اموزش پرورش )سرایداران یک فرزند شهید مانند یک فرد عادی حداقل حقوق که همون ۷/۹۰۰/۰۰۰که دولت تعیین کرده دریافت میکند در صورتیکه فرزندان شهید ۲بند ایثارگری در فیش حقوقی اضاف دارند?

  7. با سلام و تبریک میلاد پیامبراکرم ص و ولادت امام صادق ع .بنده امروز چند بار سعی کردم وارد سامانه ایثار من و سایت الکترونیک بنیاد بشوم ولی ممکن نگردید،لطفا در این مورد مساعدت فرمایید.با تشکر .

  8. برای ثبت نام خودرو باید به بنیاد مراجعه کنم ۴۵٪هستم . ولی برای پیامک نیامده گزارش آن را در سایت ایثار خواندم که برای مشمولان پیامک می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا