سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان 1402 my medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان my.medu.ir

سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir به منظور ثبت نام برای ارزیابی و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دانش آموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی راه اندازی شده است. my medu irسنجش بدو ورود در سایت مای مدیو برگزار می شود.

اگر شما هم در سال تحصیلی جدید در پایه اول ابتدایی دانش آموزی دارید و در صدد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه جدید  my medu irسنجش دانش آموزان ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … هستید می توانید برای کسب اطلاع در این زمینه ها، با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

والدین دانش آموزان برای ثبت نام فرزندان در سال تحصیلی 1402 – 1403 باید وارد my.medu سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu شده و برای ثبت نام و رزرو وقت اقدام نمایند. اگر شما نیز میخواهید در مورد سامانه سنجش دانش آموزی my medu.ir سنجش بدو ورود سامانه مای مدیو سنجش بیشتر اطلاعاتی کسب کنید پس همراه با ما باشید.

بازگشایی مجدد سامانه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان برای ثبت‌نام بازمانده‌ها تا ۱۰ تیر

 سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان 1402 my medu.ir در تاریخ 10 تیر ماه باز خواهد شد تا دانش  آموزان نوآموز باقی مانده‌اند نیز در سایت سنجش بدو ورود دانش آموزان به ادرس my medu.ir بتوانند ثبت نام کنند.

سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان

سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir

سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان با هدف ثبت نام و رزرو وقت برای دانش آموزان در طرح سنجش بدو ورود ایجاد شده است.  طرح  my medu irسنجش بدو ورود مای مدیا در راستای ارزیابی و سنجش سلامت دانش آموزان در حال ورود به پایه اول ابتدایی اجرا می شود.

سایت یکپارچه رشد و تربیت my medu irسنجشیا همان سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود در سال های گذشته my.csdeo.ir سایت بود اکنون در حال حاضر ثبت نام سنجش بدو ورود بر عهده سامانه مای مدیو my.medu  یا همان مای مدیا می باشد.

پیش از این فرآیند نوبت دهی برای این طرح به صورت حضوری و یا از طریق سامانه های دیگر انجام می پذیرفت ولی در حال حاضر این سامانه تغییر کرده و والدین برای شرکت و ثبت نام در این طرح باید به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان که همان سامانه مای مدیو my.medu.ir مای مدیا می باشد مراجعه نمایند.

والدینی که دارای فرزند نوآموز هستند می توانند با ورود به سایت مای مدیو سنجش my medu اقدام به نوبت گیری و بارگذاری مدارک لازم جهت انجام سنجش سلامت بدو ورود نوآموزان خود نمایند. my medu ir سنجش کلاس اول یکی از مهمترین خدمات سایت مای مدیو می باشد.

مقاله پیشنهادی « سایت مای مدیو اموزش پرورش

همان طور که اشاره شد سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu مای مدیا با آدرس اینترنتی my.medu.ir در دسترس می باشد در ادامه می توانید با نحوه ورود و ثبت نام در سایت  my medu irسنجش بدو ورود بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب
دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی
my medu
my medu

دریافت نتیجه سنجش my medu ir بدو ورود نوآموزان

با سلام و احترام خدمت مدیران محترم مدارس ابتدایی به استحضار میرساند، دریافت نتیجه سنجش بدو ورود نوآموزان هم اکنون در کاربری مدیران رسمی فعال می‌باشد.

 دریافت نتیجه سنجش my medu  از مراحل زیر میسر می‌باشد :

ورود به سامانه my.medu.ir انتخاب نقش فرهنگی  کاربری و رمز مدیر مدرسه ابتدایی (نیروی رسمی)  انتخاب ماژول سنجش بدو ورود  انتخاب گزینه استعلام پرونده رشد و تربیت دانش آموز  وارد کردن کدملی نوآموز سنجش شده و جستجو  و طبق عکس، گزینه سنجش و آمادگی تحصیلی  انتخاب گزینه کاربرگ سنجش  و در نهایت دریافت خروجی از نتیجه سنجش

ورود به سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir

برای ورود به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان باید به این ترتیب عمل نمایید.  ورود به سامانه سنجش به ادرس اینترنتی www.my.medu.ir انجام میشود.

ابتدا به سایت  مای مدیو سنجش  وارد شوید. به این منظور ابتدا در باکس جستجو صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه مای مدیو یعنی my medu.ir مای مدیا را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو عبارت اینترنتی مذکور به طور مستقیم به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان سامانه مای مدیو my.medu.ir سنجش بدو ورود وارد خواهید شد.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام در مای مدیو

نوبت گیری سنجش بدو ورود my medu

سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان
my medu

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه مای مدیو my medu.ir ، در کادر مربوط به انتخاب نقش، نقش خود به عنوان والدین دانش آموز را انتخاب کنید و بعد از این گزینه ورود به سامانه از طریق رمز یک بار مصرف را کلیک کنید.
نحوه سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان
مای مدیا

 

  • بعد از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد. در صفحه جدید، شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوط آن  وارد نمایید. توجه داشته باشید که این شماره همراه باید به نام خود شما ثبت شده باشد.

راهنمای سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

 

در ادامه کد امنیتی درج شده در صفحه را نیز وارد نموده و بر روی گزینه رمز یکبار مصرف کلیک نمایید.

ورود به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

بعد از انجام این فرآیند به شماره تلفن همراهی که در سامانه  ثبت کردید رمز یکبار مصرف ارسال می شود. این رمز را در کادر مربوط به ورود رمز وارد کنید و کد ملی، تاریخ تولد و کد پستی خود را نیز وارد نمایید.

بعد از انجام این مراحل می توانید به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu و به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. نوبت گیری سنجش بدو ورود را می توانید در سایت مربوطه انجام دهید.

مقاله پیشنهادی « سایت مای مدیو هدایت تحصیلی

بعد از ورود به پروفایل خود بر روی گزینه سنجش بدو ورود کلیک کنید. با انجام این مراحل به سایت سیرت وارد خواهید شد. اکنون شما با موفقیت وارد سایت  my medu.irسنجش ثبت نام شوذه اید.

نحوه ورود به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

ثبت نام در سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir

همان طور که پیش از این اشاره شد با ورود اطلاعات به طریق گفته شده می توانید به سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان یا همان مای مدیو سنجش my medu.ir وارد شوید.

ادامه مطلب
اسامی مدارس لاکچری تهران + لیست کامل مدارس

بعد از ورود به پروفایل کاربری خود بر روی گزینه سنجش بدو ورود دانش آموزان کلیک کنید. با انجام این مراحل به سایت سیرت وارد شده و باید برای تکمیل اطلاعات فرزند خود اقدام نمایید.

بعد از ورود به این صفحه می توانید لیست فرزندان خود را مشاهده کنید.

 در صورتی که نام فرزند خود را مشاهده نکردید بر روی گزینه افزودن فرزند کلیک نمایید.

my medu ir سنجش کلاس اول مای مدیا

افزودن فرزند در سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید اطلاعات فرزند خود از قبیل کد ملی و سریال شناسنامه را وارد نمایید. با ورود این اطلاعات می توانید  ‌او را ‌به ‌این‌ صفحه‌ اضافه ‌کنید.

بر روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده از تاریخ تولد، محل تولد و … را وارد نمایید. بعد از تکمیل اطلاعات دانش آموز، گزینه سنجش نوآموزان را بفشارید.

سنجش نوآموزان در سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

پس از این به ‌صفحه ‌سنجش‌ وارد خواهید شد‌ و‌ قادر هستید نوع ‌سنجش ‌مورد نیاز ‌را ‌انتخاب‌ نمایید.

برای دریافت نوبت ، گزینه مربوط به دریافت نوبت را کلیک کنید. در ادامه نام استان خود را از بین گزینه های مختلف انتخاب کرده و با انجام ادامه مراحل، یکی از مراکز مربوط به سنجش را انتخاب نمایید.

پس از این با مشاهده نوبت ها، زمان هایی که قادر به رزرو وقت برای سنجش هستید را مشاهده خواهید نمود. ‌با انتخاب‌ زمان ‌و ‌ساعت‌ میتوانید ‌ظرفیت‌ باقیمانده ‌را‌ مشاهده ‌کنید. ‌در‌صورت‌ دارا ‌بودن ‌ظرفیت ، ‌بر‌ روی‌ گزینه ‌پرداخت‌ و ‌رزرو ‌کلیک‌کنید ‌تا ‌به ‌صفحه مربوط به پرداخت‌ هدایت‌ شوید.

پرداخت وجه در سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان

پس از پرداخت وجه مربوطه می توانید نوبت رزرو شده خود را مشاهده نمایید.

در انتها می توانید از رسید مربوط به نوبت خود پرینت گرفته و این رسید را هنگام مراجعه به مرکز سنجش به همراه داشته باشید.

همان طور که مشاهده نمودید والدین می توانند با مراجعه به سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir برای ثبت نام فرزند خود در طرح سنجش بدو ورود و دریافت نوبت اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی « راهنمایی جامع سایت مای مدیو

ثبت نام کلاس اول دبستان 1402 در سایت my.medu.ir انجام میشود. معمولاً با شروع تابستان ثبت‌نام در مدارس کشور آغاز می‌شود و دانش‌آموزان به همراه والدین خود برای ثبت‌نام در مدارس مختلف مراجعه می‌کنند.

راهنمای دریافت نوبت سنجش my medu ir

آموزش قدم به قدم  دریافت نوبت سنجش my medu ir دانش آموز

 درقدم اول وارد سامانه my medu.ir شوید آموزش کامل ورود به سایت مای مدیو در همیت مقاله توضیح داده شده است.

سپس انتخاب نقش عموم مردم ( یا انتخاب نقش فرهنگی برای والدین فرهنگی ) و درج رمز عبور مجددا برای ورود به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir با نقش عموم مردم کد و رمز وارد کنید و گزینه ورود به پنل کاربری را بزنید در پروفایل مای مدیو my. medu. ir، سنجش بدو ورود را ️انتخاب کنید.

وارد صفحه سامانه سیرت ( رشد وتربیت) شوید با نشان دادن لیست فرزند نواموز روی تصویر کلیک و در غیر این صورت از گزینه افزودن فرزند اقدام نمایید گزینه ورود پدر یا مادر ️انتخاب کنید با کلیک بر روی گزینه افزودن فرزند با کد ملی و سریال شناسنامه فرزند به ثبت اطلاعات بپردازید.

  1. بررسی و افزودن را بزنید.
  2. لیست خدمات ️انتخاب  کنید.
  3. تکمیل اطلاعات مرحله به مرحله پیش بروید و در نهایت روی گزینه تایید و ثبت اطلاعات بزنید.
  4.  سنجش نو اموزان و انتخاب سنجش و انتخاب استان و شهرستان و انتخاب پایگاه از روی نقشه با مکان یاب
  • مشاهده نوبتها
  • انتخاب نوبت فعال
  • پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان با کلیک بر روی گزینه پرداخت از طریق درگاه بانکی اینترنتی
  • دریافت برگه نوبت دهی و پایان مراحل نوبت گیری سنجش بدو ورود دانش آموزان با موفقیت انجام شد.
ادامه مطلب
سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

سنجش دانش آموزی my medu.ir

 سنجش دانش آموزی my medu ir در سایت مای مدیو قابل دسترس می باشد و متقاضیان گرامی می توانند به آن مراجعه کرده و مراحل مراحل دریافت نوبت سنجش my medu ir دانش آموز خود را دریافت کنند.

سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir و انتخاب نقش والدین برای ثبت‌نام و نوبت‌گیری پایگاه‌های سنجش اقدام کنند.  my medu.irسنجش

تماس با پشتیبانی مای مدیو سنجش my.medu.ir

در ابتدایی مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم که سامانه سنجش بدو ورود، برای ثبت نام سنجش سلامت نو آموزان، راه اندازی شده و شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، برای پیگیری مشکلات احتمالی در هنگام ثبت نام، اعلام شده است که در ادامه مقاله می توانید آن را مشاهد کنید.

قبل از این نوبتدهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی سایت مای مدیو  my.medu.ir می باشد.

سوالات متداول سایت سنجش my.medu.ir

همان گونه که میدانید در سال جاری سایت سنجش ثبت نام my medu ir

سوال: شناسنامه فرزندم را تعویض کردم وقتی وارد سامانه میشوم در قسمت افزودن فرزند خطای سریال شناسنامه میدهد
پاسخ : با شماره تماس سازمان آموزش و پرورش استثنایی 66970455 و داخلی 1292،1291،1228،1273 ارتباط بگیرید.

 سوال:در هنگام ورود به سامانه ir.medu.my خطای پردازش نمایش داده میشود و امکان ورود به سامانه را نمی دهد.

پاسخ : از طریق آدرس ir.gov.my وارد شوید< قسمت سامانه های ملی استانی< وزارت آموزش و پرورش <سازمان آموزش و پرورش استثنایی <سامانه سنجش < از
قسمت افزودن فرزند اطالعات فرزند خود را ثبت کنید و نوبت گیری کنید.

 سوال:در قسمت افزودن فرزند خطای این کد ملی موجود نمی باشد را نمایش می دهد
پاسخ : با شماره های پشتیبان سامانه تماس گرفته شود.

 سوال:وقتی وارد سامانه می شوم قسمت نوبت گیری ، ظرفیت پایگاه محل زندگی پر است
پاسخ : می توانید از پایگاه های مناطق اطراف که ظرفیت خالی دارند انتخاب کنید.

 سوال:برای مسافرت به شهرستان رفتیم، آیا این امکان را دارم که برای فرزندم از پایگاه های سنجش همان شهرستان نوبت گیری و سنجش فرزندمان را انجام دهیم؟
پاسخ : انتخاب پایگاه در هر شهر و استان مورد تقاضا بالمانع است و موردی را برای ثبت نام دانش آموز در مدرسه ایجاد نمی کند.

 سوال:در روزی که نوبت داشتم به دلیل بیماری فرزندم به پایگاه مراجعه نکردم و نوبت من لغو شده است.
پاسخ : مجدد از طریق سامانه نوبت گیری کنید.

ادامه مطلب
پشتیبانی سایت آموزشیار pasokh.iau.ac.ir

 سوال: فرزندم متولد خارج از ایران بوده و با خطای کد ملی در سامانه یافت نشد
پاسخ : با شماره های پشتیبان سامانه تماس بگیرید

سوال:آیا میتوان از طریق ارتباط با شماره های پشتیبان سامانه نوبت گرفت؟
پاسخ : خیر فقط از طریق ورود به سامانه ir.medu.my و , ir.gov.my و ثبت اطالعات نوآموز توسط اولیا نوبت گیری انجام میشود.

سوال: با دسترسی مدیرمدرسه وارد سامانه شدیم قسمت افزودن فرزند اطالعات دانش آموز ثبت شده و اکنون در سامانه سرپرست نوآموز به جای اولیا مدیر مدرسه ثبت شده است.

پاسخ : فقط از طریق دسترسی و شماره تماس اولیای نوآموز وارد سامانه شده و اطالعات نوآموز ثبت گردد.ورود به سامانه و ثبت اطالعات نوآموز توسط فرد دیگری به جز اولیای نوآموز روند ثبت نام را با مشکل روبه رو می کند.

در این مقاله به توضیح کامل مای مدیو سنجش خصوص پرداخته شد. اگر بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در مورد my medu irسنجش بدو ورود داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جدید سنجش بدو ورود دانش آموزان my medu.ir

با سلام و احترام خدمت مدیران محترم مدارس ابتدایی به استحضار میرساند، دریافت نتیجه سنجش بدو ورود نوآموزان هم اکنون در کاربری مدیران رسمی فعال می‌باشد.

 دریافت نتیجه سنجش از مراحل زیر میسر می‌باشد :

  1. ورود به سامانه مای مدیو my.medu.ir
  2. انتخاب نقش فرهنگی
  3.  کاربری و رمز مدیر مدرسه ابتدایی (نیروی رسمی)
  4.  انتخاب ماژول سنجش بدو ورود
  5.  انتخاب گزینه استعلام پرونده رشد و تربیت دانش آموز
  6.  وارد کردن کدملی نوآموز سنجش شده و جستجو
  7.  و طبق عکس، گزینه سنجش و آمادگی تحصیلی
  8.  انتخاب گزینه کاربرگ سنجش
  9.  و در نهایت دریافت خروجی از نتیجه سنجش

برای ثبت نام دانش آموزان در طرح سنجش و رزرو نوبت باید به سامانه سنجش بدو ورود یا سامانه مای مدیو با آدرس my.medu.ir  مراجعه نمایید.

برای ثبت نام در سایت my medu irسنجش بدو ورود | توضیحات درج شده در سایت رو مطالعه بفرماید. 

طرح my medu irسنجش بدو ورود در راستای ارزیابی و سنجش سلامت دانش آموزان در حال ورود به پایه اول ابتدایی اجرا می شود. در متن بالا اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه شده است.

در خصوص ثبت نام در این سامانه در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شد می توانید به متن مقاله مراجعه بفرمایید.

my.medu.ir ثبت نام سنجش سلامت را بر عهده دارد و طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدارس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت. 

مراحل ورود اولیا به سامانه سیرت سامانه یکپارچه رشد و تربیت برای ثبت سنجش بدو ورود دانش آموزان در مقاله بیان شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.6/6 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫13 دیدگاه ها

  1. باسلام درصورتی که پس رزرو نوبت بخواهیم زمان رزرو شده را تغییر دهیم چه باید بکنیم؟

    1. به پنل کاربری خودت در سامانه my medu irسنجش ثبت نام دانش آموزان مراجعه کنید. اگر گزینه ویرایش وجود داشته باشد در پنل کاربری در سایت my medu.ir موجود می باشد برای شما به نمایش داده میشود.

      1. سلام من در قسمت اطلاعات استان بجای شهری زدم مرکز استان این بعدا مشکل بوجود میاره.چون ما پاکدشت هستیم و مرکز استان میشه تهران

      2. سلام من در قسمت اطلاعات استان بجای شهری زدم مرکز استان این بعدا مشکل بوجود میاره.چون ما پاکدشت هستیم و مرکز استان میشه تهران

  2. من برای دخترم در شهر ارومیه می خواستم نوبت رزرو کنم که هر سه مرکز معرفی شده تا آخرین مهلت داده شده پر هستند و امکان دریافت نوبت ندارم!؟ در مراجعه حضوری هم گفتن فعلا منتظر باشید

  3. سلام
    من به هیج عنوان نمی تونم نوبت رزرو کنم چون اصلا روی نقشه نمی توان مرکز را انتخاب نمود

    1. لطفا مشکل خود را با پیشانی سایت مطرح کنید.
      شماره تماس سامانه سنجش بدو ورود
      شماره تماس سامانه سنجش بدو ورود داخلی: 1236 – 1298 – 1176 تلفن: 66970455-021

  4. این مشکلم حل شد فقط هر مرکزی رو که انتخاب می کنم تمام زمانهایش پر شده هستش الان من چکار کنم

  5. سلام من با گوشی ثبت نام کردم و رسید نوبت چاپ نکردم، الان وارد سسیتم شدم ببینم نمونه پرینت هست بتونم چاپ کنم گزینه ای نبود برای پرینت چکار کنم

  6. اینکه زده پرداخت ناموفق یعنی ثبت نام ناقصِ یا میشه در محل کارت کشید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا