بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از گذراندن شش سال مقطع ابتدایی، دانش آموزان به مقطع متوسطه اول وارد می شوند، مقطع متوسطه اول شامل پایه هفتم، هشتم و نهم می باشد، این دوران در روند رشد تحصیلی دانش آموزان بسیار مهم و پر اهمیت می باشد.

اهمیت این مقطع از این بابت است که اساس این مقطع تحصیلی بر پایه هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان بنا شده است و علاوه بر این، این مقطع تحصیلی مصادف با رشد دانش آموزان و دوره نوجوانی و دوران بلوغ دانش آموزان است.

از این رو دوران متوسطه اول هم نقش مهمی در رشد و پیشرفت تحصیلی آنان و هم در رشد و توسعه فردی و روحی خواهد داشت، از این رو ایجاد بستر مناسب در این دوران هم از لحاظ تحصیلی و هم از لحاظ روحی بسیار حائز اهمیت است.

از آن جایی که دانش آموزان هنوز توانایی و قدرت انتخاب بهترین تصمیم ها را ندارند پس این وظیفه والدین است که در طول این دوران در کنار دانش آموز و راهنمای او باشند.

در این مطلب در مورد مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران توضیح داده خواهد شد و شما می توانید به اطلاعات آدرس و شماره تماس این مدارس نیز دسترسی پیدا نمایید.

بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران

همان طور که اشاره شد دوره متوسطه اول یکی از مقاطع تحصیلی مهم دانش آموزان می باشد. بحث شکل گیری هویت فردی و اجتماعی دانش آموزان در دوره متوسطه از یک طرف و همچنین ارائه دروس مختلف به صورت تخصصی تر و انجام روند هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایان این دوره برای انتخاب رشته ی تحصیلی در دوره ی متوسطه ی دوم از عوامل مهم در طول این دوره تحصیلی بوده و باعث اهمیت این مقطع شده اند.

دوره اول متوسطه را در واقع می توان دوران ورود به رقابت جدی آموزشی و تحصیلی برای دانش آموزان دانست. انتخاب مدرسه مناسب که بتواند نیازهای تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان را بر آورده کند و باعث رشد و پیشرفت آنان در طول سال های آتی شود اهمیت زیادی خواهد داشت. دوره اول متوسطه شامل پایه های هفتم و هشتم و نهم می باشد. دانش آموزان پس از طی این مقطع و قبولی به مقطع دوم متوسطه وارد خواهند شد.

بیشترین تعداد دانش آموزان در حال تحصیل در سطح کشور در مدارس دولتی سطح کشور مشغول به تحصیل می باشند و این مدارس فراگیرترین نوع مدارس در سطح کشور می باشند. هر ساله تعداد افراد زیادی متقاضی تحصیل در این نوع مدارس هستند. تحصیل در مدارس دولتی شرایط و محدودیت خاصی نداشته و منوط به کسب شرایط خاصی نیست. البته دانش آموزان می بایست با توجه به شرایط در نظر گرفته شده مربوط به محدوده محل سکونت و ظرفیت مدارس دولتی در بازه زمانی مشخص شده اقدام به ثبت نام در این نوع مدارس نمایند. به عبارتی دسترسی و تحصیل در این مدارس بسیار آسان بوده و دانش آموزان با هر سطحی می توانند در مدارس دولتی ادامه تحصیل دهند.

در ادامه جهت کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب، لیست مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

لیست مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران

نام مدرسه آدرس شماره تماس
پژوهش بلوار مرزداران- خیابان البرز- کوی البرز 2 44283667
شهید عباس آندی خیابان ستار خان- خیابان دریان نو- جنب کلانتری 118 6651444
شهید لالی فرحزاد- سه راه ایثار- خیابان شهید فرحزادی 22088796
آزادی شهرک قدس- فاز 1- خیابان ایران زمین- خیابان گلستان- روبروی زمین تنیس 88576020
تطبیقی پسران سعادت آباد- میدان فرهنگ-  بلوار 24 متری 22117975
آیت الله طالقانی ستارخان- خیابان پاتریس- خیابان نسیم 88258420
شهدای پارس خودرو سعادت آباد- میدان کاج اول- سرو غربی 22064414
شهید جهانی نسب خیابان سازمان آب- جنب مسجد سید الشهدا 44263029
شهید مدنی میدان توحید- نصرت غربی – پلاک 212 66434999

در این مقاله به معرفی و ارائه لیست مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه دو تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا