سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

داوطلبان نام نویسی در مقطع ارشد بدون کنکور پیام نور می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور talent.pnu.ac.ir در زمان معین شده برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

مقطع کارشناسی ارشد یکی از مقاطع تحصیلی است که متقاضیان زیادی داشته و سالیانه افراد زیادی برای تحصیل و پذیرش در این مقطع در دانشگاه های مختلف اقدام به ثبت نام می نمایند.

علاقمندان به تحصیل در این مقطع باید در آزمون ورودی دانشگاه ها پذیرفته شده و پس از آن برای ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام نمایند. اما جز این، راه دیگری نیز وجود دارد، متقاضیان می توانند در رشته های بدون آزمونی که از سوی دانشگاه های مختلف ارائه می شود ثبت نام نمایند. در این روش نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست و پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی او صورت می پذیرد. یکی از دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون می نماید دانشگاه پیام نور است.

اگر شما هم در صدد هستید در مورد ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور ، سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور ،  شرایط ثبت نام در این مقطع و …. اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور talent.pnu.ac.ir

ورود به مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلف نیازمند تلاش و پشتکار و کسب تراز لازم در آزمون ورودی این مقطع است.

ادامه مطلب
سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

اما به علت وجود محدودیت ها در زمینه ظرفیت پذیرش دانشگاههای سراسری تمامی داوطلبان این مقطع نمی توانند در آزمون ورودی دانشگاه ها قبول شوند. داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد می توانند شانس خود در رشته های بدون آزمون را نیز محک بزنند.

 یکی از دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور می نماید دانشگاه پیام نور است.

داوطلبان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه می توانند در زمان مقرر شده دفترچه راهنمای مربوطه را مشاهده نموده و از رشته های ارائه شده بدون کنکور دانشگاه پیام نور اطلاع پیدا نمایند.

این داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم برای ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور می توانند برای نام نویسی در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور اقدام نمایند.

پذیرش در رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی فرد انجام می پذیرد.

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور یا همان سایت پذیرش استعدادهای درخشان پیام نور با آدرس اینترنتی talent.pnu.ac.ir در دسترس می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سامانه در زمان مشخص شده برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

ورود به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور talent.pnu.ac.ir

همان طور که اشاره شد سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور با آدرس اینترنتی talent.pnu.ac.ir در دسترس است و داوطلبان با مراجعه به این سایت برای ثبت نام خود در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام می کنند.

برای ورود به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور باید به این ترتیب عمل نمایید.

ادامه مطلب
بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

ابتدا در باکس جستجو مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور یعنی talent.pnu.ac.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو به طور مستقیم به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور وارد می شوید.

سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده اید اکنون می توانید از قسمت ورود به سامانه و با وارد نمودن اطلاعاتی نظیر کد ملی و رمز عبور خود به حساب کاربری خود در سایت talent.pnu.ac.ir وارد شوید.

ورود به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

نحوه ورود به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

 ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور talent.pnu.ac.ir

برای نام نویسی در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور باید به این نحو عمل کنید. بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه ، گزینه پرداخت هزینه و ثبت نام را کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و … را تکمیل نموده و بعد از آن بر روی گزینه تایید و انتقال به درگاه پرداخت کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

با ورود به درگاه پرداخت می توانید وجه مشخص شده را پرداخت نمایید.

بعد از انجام مرحله پرداخت و واریز وجه باید بقیه مراحل مربوط به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور مانند تکمیل فرم تقاضانامه ، بارگذاری مدارک و … را نیز انجام نمایید.

در پایان مراحل و پس از انجام صحیح در نهایت به شما کد رهگیری ارائه می شود. باید این کد رهگیری را تا پایان مراحل پذیرش دانشگاه نگهداری نمایید. بعد از انجام این مرحله و با داشتن اطلاعات ورودی از جمله رمز عبور، با استفاده از گزینه ورود به سامانه می توانید به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور talent.pnu.ac.ir  وارد شوید.

ادامه مطلب
سامانه آزمون نظام مهندسی www.inbr.ir

داوطلبان باید پیش از ثبت نام به نکات زیر دقت نمایند.

  • هر داوطلب تنها مي تواند اقدام به پذيرش نهايي از يك دانشگاه نمايد
  • ارائه مدارک و ثبت نام به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی در این دانشگاه نبوده و نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم اعلام می شود
  • سعی کنید تمامی مطالب را به درستی و در نهایت صحت تکمیل نمایید
  • در صورت ارائه اطلاعات غلط و وجود مطلب خلاف واقعیت ، از ادامه تحصيل دانشجو جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت و عواقب به عهده دانشجو خواهد بود
  • مبلغ شهریه برای دانشجویان بر اساس مصوبه هيئت امناي دانشگاه پیام نور خواهد بود
  •  

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد داوطلبان پذیرش و ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور باید در زمان مشخص با دانلود و مطالعه دفترچه راهنما از تمامی شرایط لازم اطلاع پیدا نمایند. در صورت دارا بودن کلیه شرایط برای ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور یا همان سایت استعداد درخشان پیام نور به نشانی talent.pnu.ac.ir  اقدامبه ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 – 1403 در اسفند ماه است و متقاضیان میتوانند از تاریخ یکشنبه 14 اسفند ماه 1401 تا تاریخ  24 اسفند با مراجعه به سایت ارشد بدون کنکور پیام نور  talent.pnu.ac.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

در مطلب پیش رو به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم.

اگر بعد از خواندن این مطلب هر گونه سوال و یا ابهامی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن ها پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 – 1403

داوطلبان پذیرش در مقطع ارشد بدون کنکور پیام نور می توانند برای ثبت نام به سایت talent.pnu.ac.ir مراجعه نموده و اقدام نمایند.

برای ثبت نام در مقطع ارشد بدون کنکور پیام نور داوطلبان بر اساس توضیحات ارائه شده در مقاله می توانند در اسفند ماه 1401 برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

در خصوص نحوه نام نویسی در این سامانه در مقاله بالا توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    جواب استعداد درخشان پیام نور کی اعلام می شود و از چه طریقی اطلاع رسانی میشه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا