سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی که به هر دلیلی قصد انتقال به دانشگاه های دیگر را دارند پس از انجام ثبت نام و ثبت درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد برای مشاهده نتیجه درخواست خود اقدام نمایند.

در این مطلب درباره سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده جواب انتقالی دانشگاه آزاد و … به طور کامل توضیح داده خواهد شد. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله این امکان را برای دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری فراهم نموده است تا در صورت تمایل به انتقال به دانشگاه دیگر بتوانند درخواست خود را ثبت نمایند.

ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی به سایر واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد در سرتا سر کشور با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد که همان سایت منادا می باشد انجام می پذیرد.

دانشجویان می توانند در بازه های زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت درخواست انتقالی با مراجعه به سامانه  monada.iau.ir درخواست خود را ثبت نمایند. پس از این دانشجویان با ورود به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می توانند نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.

سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد در واقع همان سایت ثبت نامی یعنی سامانه منادا با نشانی اینترنتی monada.iau.ir می باشد و دانشجویان حدود دو هفته پس از ثبت درخواست انتقالی خود می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد برای پیگیری درخواست و مشاهده نتیجه درخواست ثبت شده اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

 

ورود به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای الکترونیکی، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح و ملموس است. سامانه های زیادی از سوی ارگان های مختلف برای ارائه خدمات راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه حضوری به این سامانه ها برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

دانشگاه آزاد نیز در راستای سرعت بخشی و تسهیل انجام امور اقدام به ایجاد سامانه های زیادی نموده است. استفاده از این سامانه ها می تواند علاوه بر پیشگیری از مراجعات و ترددات باعث صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها گردد.

دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست انتقالی خود می توانند بدون مراجعه حضوری اقدام نمایند. پس از این با مراجعه به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد می توانید نتیجه درخواست خود را مشاهده نموده و از قبولی یا عدم قبولی درخواست انتقالی خود اطلاع پیدا نمایید.

 برای ورود به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی monada.iau.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید برای مشاهده نتیجه درخواست خود اقدام نمایید. برای ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

لینک ورود به سایت اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد 

 

نحوه مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir

به طور معمول پس از گذشت حدود دو هفته از زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه برای مشاهده جواب نقل و انتقالی دانشگاه آزاد و پیگیری نتیجه اقدام کنند. برای مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ باید به این ترتیب عمل نمایید.

ادامه مطلب
زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

ابتدا به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ( طبق توضیحات ارائه شده) وارد شوید.

پس از ورود به سامانه، شرایط و ضوابط نقل و انتقال دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید. پس از مطالعه کلیه موارد، تیک گزینه “”  را فعال نموده و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ورود به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

 

  • پس از ورود به صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، شماره دانشجویی و کد امنینتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

نحوه مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir

با انجام این مراحل می توانید نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد را مشاهده نموده و از موافقت یا عدم موافقت با درخواست خود اطلاع پیدا نمایید.

همان گونه که در مقاله بالا به طور کامل توضیح دادیم، دانشجویان دانشگاه آزاد که درخواست انتقالی خود را در سامانه منادا ثبت نموده اند می توانند در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد که همان سایت منادا می باشد نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد را مشاهده نمایند.


در این مقاله در رابطه با سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده نتایج انتقال دانشگاه آزاد و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
 سامانه نورینو آموزش و پرورش | سایت مای مدیو نورینو
سؤالات متداول سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

بله، دانشجویانی که پیش از این اقدام به ارائه درخواست انتقالی نموده اند می توانند به صورت غیر حضوری نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایند.

سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد در واقع همان سایت ثبت نامی یعنی سایت منادا با نشانی اینترنتی  monada.iau.ir می باشد.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا