سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir

سامانه اسکان فرهنگیان رامسر با نشانی اینترنتی eskan.medu.ir با هدف ارائه اسکان برای فرهنگیان راه اندازی شده است اگر شما نیز قصد  رزرو اتاق در این سامانه را برای خود دارید میتوانید به ادامه مقاله مراجعه کنید.

در ادامه خواهیم پرداخت به نحوه ثبت نام در سامانه اسکان فرهنگیان نوروز eskan.medu.ir ۱۴۰۲ در شهرهای مختلف چون یزد و مشهد و تهران و اصفهان و رشت و تبریز و … زمان ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۴۰۲ همراه با شرایط و مبلغ ثبت نام اسکان نوروزی ۱۴۰۲ برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

معرفی سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

معرفی سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

خانه معلم و یا مراکز اسکان فرهنگیان مراکزی هستند که در کلیه ایام سال خدماتی همچون اسکان، رستوران، تالار و … در اختیار فرهنگیان عزیز با شرایطی خاص قرار می‌دهند. در ادامه با آدرس و شماره تلفن مراکز خانه معلم شهر تهران همراه ستاره باشید. توجه داشته باشید تمامی آدرس و شماره تماس‌ها از سامانه اسکان مهمانان فرهنگی (تحت نظارت وزارت آموزش و پروش) استخراج شده است. 

یکی از سامانه هایی که در جهت رفاه حال فرهنگیان عزیر ایجاد شده است سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir بوده و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده از خدمات رفاهی آموزش و پرورش در زمینه اقامت در محل مورد نظر بهره مند گردند.

دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir به صورت غیر حضوری از خدمات ارائه شده استفاده نمایند فرهنگیانی که قصد سفر به استان های مختلف از جمله استان رامسر را دارند و خواهان اسکان نوروزی ۱۴۰۲ در مدارس منتخب آموزش و پرورش استان رامسر هستند، باید قبل از عزیمت خود، اقدام به رزرو این استراحتگاه ها کنند.

نحوه ورود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان رامسر

نحوه ورود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان رامسر

فرهنگیانی که قصد استفاده از مدارس و اقامتگاه های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش را دارند می توانند با مراجعه به سایت اسکان فرهنگیان رامسر اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. آموزش و پرورش  لیستی از مدارس و اقامتگاه های مناسب برای اقامت نورزوی فرهنگیان 1402 را تهیه و در سامانه اسکان قرار داده است و فرهنگیان از بین گزینه های لحاظ شده می توانند بسته به شرایط و موارد مد نظر اقامتگاه دلخواه خود را رزرو کنند.

ادامه مطلب
سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir

به منظور انجام مراحل رزرو اقامتگاه باید ابتدا به سایت اسکان فرهنگیان رامسر وارد شوید

به این منظور ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی eskan.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو این عبارت اینترنتی مستقیما به سایت اسکان فرهنگیان وارد خواهید شد.

سایت اسکان فرهنگیان شیراز

برای رزرو اقامتگاه باید ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود به حساب کاربری در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

بعد از ورود به صفحه جدید با پنج گزینه روبرو خواهید شد.

نحوه ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

فرهنگیان آموزش و پروش باید برای رزرو اتاق بر روی گزینه اول کلیک نمایند. بعد از کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدید وارد خواهید شد. در این صفحه باید اطلاعات کاربری از جمله  نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را نوشته و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

دقت داشته باشید که در اینجا نام کاربری به صورت پیش فرض کد پرسنلی و رمز عبور شماره شناسنامه شاغلین و بازنشستگان فرهنگی می‌باشد.

ورود مسافران به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

اگر یکی از اعضا و کارشناسان رفاه هستید برای ورود باید بر روی گزینه کارشناسان رفاه کلیک کنید. حالا در پنجره باز شده، کلمه کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را ثبت کنید و بعد گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید تا وارد پرتال کاربری خود در سایت اسکان فرهنگیان رامسر شوید

ورود کارشناسان به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

کاربران مراکز رفاهی برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان رامسر باید بر روی گزینه مرتبط کلیک کرده و در ادامه اطلاعات کاربری درخواست شده را وارد نموده تا بتوانند به سامانه اسکان وارد شوند.

ورود کاربران مراکز رفاهی به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

اعضای پذیرش پایگاه اسکان نیز باید برای ورود به سامانه اسکان از گزینه مرتبط با خود اقدام نمایند. اگر از اعضای پذیرش پایگاه اسکان می باشید بر روی این گزینه کلیک نمایید.

و در ادامه در صفحه باز شده، نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را وارد نموده و گزینه ورود به سامانه را بفشارید. بعد از انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود وارد شوید.

ورود پذیرش پایگاه اسکان به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

مدیران مدارس نیز می توانند با استفاده از گزینه مربوط به مدیران مدارس برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان رامسر اقدام نمایند. به این منظور بر روی گزینه مدیران مدارس کلیک نموده و در ادامه تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و پس از طی این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر وارد شوید.

ورود مدیران مدارس به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

برای ورود مستقیم به سایت اسکان فرهنگیان رامسر کلیک کنید.

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir (اچ آر ام hrm ) یک سامانه دولتی بوده و زیر نظر وزارت آموزش و پررش، مدیریت می شود هدف از ایجاد این سامانه رفع نیاز های کارکنان این سازمان بوده سامانه جامع منابع انسانی hrm قابلیت اتصال به سایر سامانه های آموزش و پرورش را نیز دارد به عنوان مثال سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی – سامانه مدیریت امور بازنشستگی – سامانه درخواست کارت پرسنلی و… این کار باعث دسترسی آسان به سامانه ها دیگر می باشد.

ادامه مطلب
سایت صندوق رفاه دانشجویی swf.ir
شرایط رزرو و استرداد در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

شرایط رزرو و استرداد در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

همه چیز همانطور که میخواهیم اتفاق نمی افتد. گاهی وقت ها برای سفری مدت ها برنامه ریزی می کنیم، ولی به دلایلی این سفر منجر به کنسلی می شود مانند: کنسل شدن پرواز یا قطار، تعجیل پرواز و. . .

می تواند جزئی از دلایلی باشد که در کنار کنسل کردن بلیط مجبور شویم، رزرو هتل و محل اقامت خود را کنسل کنیم. در چنین مواردی ممکن است، اکنون اگر شما نیز به هر دلیل قصد کنسل کردن اتاق خود را در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر را دارید تا پایان این نوشته همراه با ما باشید.

برای شرایط رزرو و استرداد در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر مطالب زیر را با دقت بخوانید.

همكاران ارجمند با عرض سلام و آرزوي اقامتي خوش براي شما و خانواده محترمتان رعايت ضوابط و مقررات به شرح ذيل مورد انتظار مي باشد.

مقررات رزرو اتاق در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir :

1ـ استفاده از ظرفيت اسكان  مختص فرهنگيان شاغل و بازنشسته  و خانواده در جه يك آن ها ( همسر ،فرزند ، پدر و مادر )
2- هر شخص فرهنگي مي تواند  يک اتاق   براي خود ويا ديگر اعضاي خانواده درجه يك با تعرفه فرهنگيان  رزرو نمايد و اتاق هاي اضافه با تعرفه  كارمندان دولت محاسبه مي شود.
3-ظرفيت اتاق در مدارس  طرح اسکان  براي 5 نفر مي باشد . ليكن نفرات اضافه (حداكثر سه نفر) مشمول پرداخت هزينه مازاد  خواهند بود.
4-تعرفه اسكان صرفاً براي افراد زير هفت  سال رايگان مي باشد.
5- ساعت خروج  و تخليه حداكثر تا ساعت 9صبح  آخرين روز  اقامت مي باشد .
6- افراد همراه حاضر در اتاق بايد با هم محرم باشند.
7ـ مدارک لازم جهت پذيرش در محل اسكان و ارائه به مسئول پذيرش واقع در پايگاه/ مدرسه   /مراکز آموزشي رفاهي فرهنگيان شامل :  اصل کارت فرهنگي معتبر  ،كارت ملي، اصل شناسنامه کليه همراهان.
8-از كليه همكاران درخواست مي شود جهت پيشگيري از پاره اي مشكلات  از تحويل كارت شناسايي خود به ساير اقوام و آشنايان جداًخودداري نمايند. لذا پذيرش افراد غير فرهنگي با تعرفه مربوطه انجام مي پذيرد.
9- حضور فرد فرهنگي و يا وابسته درجه یک (خانواده) در هنگام پذيرش اسكان الزامي است.
10- رعايت شئونات اسلامي  در محل  اقامت در مدارس تحت پوشش الزامي مي باشد.

شرايط استرداد در لغو رزرو اینترنتی

همكار گرامي  لطفاً قبل از رزرو اينترنتي به شرايط مندرج توجه داشته باشيد .

  1. در صورت انصراف و لغو رزرو ، با توجه به زمان بر بودن مراحل استرداد وجه ( دولتي بودن حساب)  وجه ، حداکثر 2ماه به طول خواهد کشید.  لذا با اطلاع ازاين روند اقدام به رزرو نمائيد.
  2. در صورت لغو رزرو  و سفر تا 48  ساعت قبل از زمان اقامت  40درصد  وجه اتاق کسر خواهد شد.
  3. در صورت انصراف  از رزرو تا 72 ساعت قبل از سفر 30 درصد وجه اتاق کسر خواهد شد.
  4. در صورت انصراف بیش از 72  ساعت  20 درصد وجه اتاق کسر خواهد شد.
  5. در صورت انصراف در پذیرش حضوری و کاهش مدت اقامت  پرداخت روزهای انصرافی میسور نمی باشد.
  6. برگشت وجه صرفاً به حساب شخص فرهنگی (صاحب حساب ) امکان پذیر است.
  7. درصورت عدم مراجعه میهمان در روز رزرو اینترنتی مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد.
ادامه مطلب
سامانه پایش عملکرد یادگیری سمپاد sampad-lpm.ir

منبع مطالب سایت اسکان فرهنگیان : eskan.medu.ir

کلیه فرهنگیانی که قصد دریافت انتقالی غیر حضوری و یا اضطراری را دارند،می بایست هم اکنون با ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند. لذا در سال های گذشته فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالی فرهنگیان در سایت  profile.medu.ir انجام میشود اما در سال جاری تمام مراحل نقل و انتقالات معلمان عزیز در سامانه مای مدیو  my medu.ir انجام میشود.

156628662

نحوه رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر ۱۴۰۲

برای رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر کافیست در قدم اول به سایت اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنید.
نحوه رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر ۱۴۰۲

سپس در باکس “جستجو اقامتگاه” استان رامسر زمان تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات همراه خود، تعداد اتاق ها مورد نظر، نوع اتاق و سایر فیلتر های مورد نظر را تکمیل کنید و در نهایت با وارد کردن کد امنیتی، روی جست و جو کلیک نمایید.

سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir یکی از سایت های وابسته به وزارت آموزش و پرورش می باشد که برای رفاه حال معلمان و کارکنان این وزارتخانه راه اندازی شده است فرهنگیان گرامی می توانند برای دریافت اخذ تسهیلات خرید انواع اجناس ضرروی مثل کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی برقی، محصولات صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و … را در سایت لیزینگ فراهم کنند.

Karshenas

راهنمای بازیابی رمز فرهنگیان در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

اکنون اگر شما نیز قصد بازیابی اسکان فرهنگیان رامسر خود را دارید می بایست طبق راهنمای زیر عمل کنید.

راهنمای بازیابی رمز فرهنگیان در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر در قدم اول به آدرس اینترنتی این سامانه به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنید سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید.

ادامه مطلب
ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO
راهنمای بازیابی رمز فرهنگیان در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر
  • اکنون وارد یک صفحه جدید می شوید که می بایست بر روی گزینه مسافران کلیک کنید.
رمز فرهنگیان در سامانه اسکان فرهنگیان
  • با کلیک بر روی مسافران وارد صفحه ورود می شوید حال طبق تصویر زیر بر روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید.
راهنمای بازیابی رمز فرهنگیان در سامانه اسکان فرهنگیان رامسر

حال باید نوع کاربری را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود و کد پرسنلی و در نهایت شماره همراه خود را وارد کرد و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

com.taheryan.khanemoalem4

اپلیکیشن رزرو خانه معلم

با همراه داشتن نرم افزار خانه معلم محل اسکان خود را به راحتی  در سراسر کشور پیدا کنید کاملترین و جدیدترین لیست از آدرس و تلفن های خانه های معلم خانه معلم های کشور در تمام ماه هاي سال میزبان شما می باشند.

امکانات اپلیکیشن رزرو خانه معلم

  • – آدرس و تلفن های خانه معلم های سراسر کشور
  • – نمایش بهینه اطلاعات به صورت افقی و عمودی
  • – قابلیت نمایش بر اساس استان و شهرستان

جهت  دانلود اپلیکیشن رزرو خانه معلم کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سامانه مسکن ملی فرهنگیان با هدف ایجاد زمینه ای برای معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش که صاحب خانه نیستند راه اندازی شده است مسکن ملی فرهنگیان در راستای تامین مسکن برای همه اقشار معلمان یکی از برنامه های اصلی وزارت آموزش و پرورش که با مشارکت وزارت راه شهرسازی می باشد ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن در سامانه مسکن ملی فرهنگیان به آدرس اینترنتی maskan.medu.ir انجام می شود.

سؤالات متداول سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir
سامانه ستاد اسکان فرهنگیان رامسر ۱۴۰۲ با هدف ارائه خدماتی چون مراجعه غیرحضوری و ثبت رزرو اینترنتی اسکان خود راه اندازی شده است.
رزرو اتاق در طرح اسکان نوروزی ۱۴۰۲ فرهنگیان رامسر تابع شرایط و قوانین خاص خود می باشد که قبل از اقدام به ثبت نام و انجام رزرو باید از آن ها مطلع بود، چرا که در صورت نداشتن شرایط اعلام شده، رزرو انجام شده لغو خواهد شد. در صورت اطلاع بیشتر از شرایط اسکان فرهنگیان به مقاله مراجعه کنید.
نحوه ورود به سامانه اسکان فرهنگیان کافیست آدرس اینترنتی eskan.medu.ir را در گوگب سرچ کنید.
ابتدا کافیست آدرس اینترنتی eskan.medu.ir مراجعه کرده و در کادر مربوط منطقه زمان تاریخ را انتخاب کرده و در نهایت جستجو کرده تا لیست اسکان فرهنگیان رامسر برای شما نمایش داده شود.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان رامسر eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا