سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در راستای آموزش کارمندان و کارکنان خود اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه ای با نام سامانه سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت با آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir نموده است.

علم بهداشت و درمان در سرتاسر دنیا در حال پیشرفت و حرکت می باشد و لازم است تا کارمندان بخش بهداشت و درمان کشور به طور مداوم در حال یادگیری و کسب دانش در زمینه های مختلفی درمانی باشند تا بتوانند با تکیه بر دانش کسب شده خدمات و امکانات بیشتر و به روز تری در اختیار بیماران قرار دهند.

سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir که به سامانه یکپارچه کارمند نیز شناخته می شود برای آموزش و ارتقا سطح کارکنان و  در جهت هم سو شدن با روند جهانی علم در شاخه های درمان و پزشکی کشور ایجاد شده است.

وزارت بهداشت کشور با طراحی این سامانه رشد کارمند karmand behdasht gov ir در صدد افزایش سطح عملکرد کارکنان وزارت بهداشت بوده تا بتواند سطح دانش و یادگیری این افراد را افزایش داده و علاوه بر ارتقا سطح سلامت جامعه به ارائه خدمات به روز تری به افراد جامعه بپردازد.

در ادامه به معرفی بیشتر سامانه کارمند بهداشت ، نحوه ورود به سامانه رشد کارمند ، بررسی اصالت مدارک karmand behdasht gov ir  و… پرداخته خواهد شد برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

کارمند وزارت علوم پزشکی
سامانه کارمند وزارت علوم پزشکی

سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت karmand behdasht gov ir

وزارت بهداشت کشور برای ارائه مداوم خدمات آموزشی به کارکنان خود ، افزایش سطح کارکنان فعال در بخش بهداشت و درمان کشور و ارتقا سطح دانش آنان اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت نموده است.

سامانه رشد کارمند بهداشت با آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir در دسترس بوده و کلیه کارمندان وزارت بهداشت کشور می توانند با ورود به این سامانه از خدمات ارائه شده در این سایت بهره ببرند.

وزرات بهداشت کشور با راه اندازی سامانه کارمند karmand.behdasht در صدد این موضوع است که کارمندان این وزارت به سطح بالاتری از دانش و آگاهی رسیده و بتوانند در جایگاه خود، وظایف شان را به بهترین نحوه انجام داده و از نظرعلمی به رشد و پیشرفت بیشتری دست پیدا نمایند.

این سامانه به ارائه آموزش های زیادی پرداخته و کارکنان این بخش می توانند با بهره گیری از آموزش های ارائه شده به پیشرفت شغلی و علمی و در نهایت سطح سلامتی بیشتر جامعه دست پیدا کنند.

سامانه رشد کارمند karmand behdasht gov ir

این سامانه اقدام به برگزاری آزمون های توجیهی کارمندان وزارت بهداشت می نماید و بعد از برگزاری آزمون نیز نتایج آزمون ها از طریق همین سامانه به اطلاع افراد شرکت کننده خواهد رسید وزارت بهداشت برای توانمندسازی کارمندان آموزش‌هایی را در سامانه karmand.behdasht.gov.ir قرار داده است. بنابراین کارمندان پس از گذراندن این دوره‌ها امکان ارتقای شغلی برای آنان فراهم می‌شود.

 افرادی که به تازگی در زیر مجموعه های وزارت بهداشت در سطح کشور پذیرفته شده اند باید از طریق سامانه karmand.behdasht.gov.ir در دوره های آموزشی مخصوص به خود شرکت نمایند.

سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت با آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir در دسترس بوده و کارمندان این وزارت می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و از آموزش های مختلف ارائه شده استفاده نمایند. این کارمندان علاوه بر بهره گیری از آموزش های ارائه شده در سایت رشد کارمند وزارت بهداشت می توانند در آزمون های توجیهی که از طریق این سامانه برگزار می گردد نیز شرکت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت

کلیپ آموزشی راهنمایی ورود به سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

ورود به سامانه رشد کارمند وزارت علوم پزشکی karmand.behdasht.gov.ir

وزارت بهداشت کشور در جهت ارائه آموزش به کارکنان خود اقدام به راه اندازی  سامانه یکپارچه کارمند یا همان سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت نموده است. karmand behdasht gov ir در صدد است با ارائه این آموزش ها ، نیاز کارکنان این بخش را مرتفع نموده و به رشد توانمندی افراد فعال در این بخش کمک نماید. همچنین این سامانه به بررسی موضوعاتی از قبیل رضایت کارکنان، رضایت بیماران و… می پردازد تا بتوانند نتایج آموزش های ارائه شده را به صورت بهتری آنالیز و ارزیابی نماید.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه کارمند از آموزش های ارائه شده استفاده نمایند و برای ثبت نام، شرکت در آزمون های توجیهی و مشاهده نتایج این آزمون ها اقدام کنند.

برای ورود به سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت  لازم است به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه کارمند وزارت بهداشت یعنی karmand.behdasht.gov.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید.

پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت کارمند وزارت بهداشت وارد خواهید شد.

سامانه رشد کارمند
سامانه رشد کارمند

بعد از ورود به صفحه اصلی این سامانه مشاهده خواهید کرد که برای ورود به پنل کاربری خود باید اطلاعات خود را وارد نمایید.

اطلاعات درخواست شده از قبیل کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

به سامانه کارمند وزارت بهداشت

دقت داشته باشید که اگر اولین بار است که به این سامانه مراجعه می نمایید در کادر مربوط به رمز عبور، شماره شناسنامه خود را وارد کرده تا بتوانید به این سامانه وارد شوید. بهتر است بعد از ورود به سامانه رشد وزارت بهداشت به این سامانه نسبت به ویرایش رمز عبور خود اقدام نمایید و رمز عبور ایمن تری را انتخاب کنید.

مجموعه از دسترسی سریع با لینک مستقیم به سامانه رشد کارمند بهداشت.

آدرس اصلی سامانه رشد کارمند : karmand behdasht gov ir

لینک آدرس بررسی اصالت مدارک :  https://karmand.behdasht.gov.ir/ApplicationPool5

لینک صفحه فراموشی سامانه رشد کارمند  : karmand.behdasht

 

مقاله پیشنهادی » سامانه مهمانسرا وزارت بهداشت

برای ورود مستقیم به سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت کلیک کنید.

( معاونت توسعه مديريت و منابع اداره كل منابع انساني گروه آموزش و توانمندسازي ) اين درگاه تا چند روز آينده غيرفعال خواهد شد. لطفا از طريق درگاه جديد اقدام به ثبت نام و ورود نماييد. بر روی دکمه زیر کلیک کنید…

فراموشی رمز عبور سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

در صورتی که بعد از ورود به سامانه کارمند وزارت بهداشت متوجه شدید که رمز عبور خود را فراموش کرده اید باید به طریق گفته شده برای بازیابی رمز عبور خود اقدام  نمایید.

در صفحه اصلی karmand behdasht gov ir که بعد از ورود مشاهده می کنید بر روی گزینه ” رمز عبور را فراموش کرده اید ” کلیک کنید.

سامانه کارمند
سامانه کارمند

بعد از این به صفحه دیگری هدایت خواهید شد. در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از قبیل کد ملی، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد و روش مورد علاقه برای دریافت رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ارسال رمز کلیک نمایید.

  • بازیابی رمز عبور در سامانه کارمند وزارت بهداشتبعد از انجام این مراحل می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

 

بررسی اصالت مدارک در سامانه رشد کارمند

یکی از خدمات ارائه شده در سامانه کارمند وزارت بهداشت بررسی اصالت مدارک می باشد. برای استفاده از این مورد می توانید بدون نیاز به ورود به پنل کاربری خود، اقدام نمایید.

برای بررسی اصالت مدارک خود ابتدا به سامانه کارمند وزارت بهداشت به آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir  وارد شوید. بعد از این در صفحه اصلی، گزینه بررسی اصالت مدارک را مشاهده می کنید. بر روی این گزینه کلیک نمایید.

سامانه کارمند وزارت بهداشت
سامانه کارمند وزارت بهداشت

به صفحه جدید هدایت خواهید شد. در صفحه جدید کد اصالت را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه مشاهده کلیک نمایید. بعد از انجام این مرحله شما قادر خواهید بود نتایج جستجوی خود را مشاهده کنید.

سامانه کارمند وزارت بهداشت یا سامانه توانمند سازی کارمند وزارت بهداشت، سامانه ای karmand behdasht است که توسط وزارت بهداشت کشور راه اندازی شده است. وزارت بهداشت با ایجاد سایت اشاره شده در صدد ارائه آموزش های بیشتر به کارکنان خود و ارتقا سطح دانش و توانمندی های های علمی آنان می باشد.  این سامانه با آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir در دسترس می باشد.

در صورتی که به هنگام ورود به  سامانه رشد کارمند karmand.behdasht دچار مشکل شدید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

سامانه کارمند وزارت بهداشت  karmand behdasht gov ir به منظور افزایش سطح علم و آگاهی کارمندان با دوره‌های آموزشی مختلف، تاسیس و راه اندازی شده است.

جهت ورود به سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت karmand behdasht gov ir

  • ابتدا به سایت سامانه رشد کارمند به نشانی karmand.behdasht.gov.ir مراجعه کنید تا مستقیم وارد سامانه کارمند علوم پزشکی شوید. همچنین نخوه ثبت نام در سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت نیز در مقاله توضیح داده شده است در مورد لزوم مطالعه بفرماید.

همان گونه که که در مقاله نیز بیان شد در سامانه آموزش و توانمندسازی وزارت بهداشت برگزار میشود.

سامانه رشد وزارت بهداشت برای ثبت نام دانشجویان در طرح های مختلف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است. دانشجویان رشته های پزشکی و پیرا پزشکی پس از اتمام دوران تحصیل خود موظف هستند در طرح هایی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است شرکت نموده و بازه زمانی مربوط به آن طرح را طی نمایند .

6/6 - (114 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫5 دیدگاه ها

  1. نحوه ورود به سامانه کارمند وزارت بهداشت به چه صورتی می باشدهر چی میزنم میگه اشتباه است ؟؟؟

    1. با سلام برای ورود به سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت کافیست مراحلی که در مقاله درج شده است را مطالعه بفرماید در صورت مشکل ورود به پرتال کاربری karmand behdasht gov ir رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

    1. با سلام بله آزمون توجیهی در سامانه برگزار می‌گردد و نتایج هم در همان سایت بارگذاری می‌شود.

  2. سلام
    اتباع خارجی در رشته علوم پزشکی برای اصالت مدارک خود چطور می‌توانند اقدام کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا