سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان مشاهده نمرات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به صورت برخط و آنلاین امکان پذیر می باشد و دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه می توانند پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج امتحانات دانشگاه با مراجعه به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی و ورود به پورتال کاربری خود برای مشاهده نمرات نیم سال تحصیلی خود اقدام نمایند.

در این ادامه ی این مطلب در باره ی سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، نحوه مشاهده نمرات علمی و کاربردی و … به طور کامل توضیح خواهیم داد. برای آشنایی کامل با این موضوع تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده که هر ساله در مراکز آموزشی مختلف این دانشگاه در سرتاسر کشور و در رشته‌های مختلف اقدام به جذب دانشجو می‌نماید.

یکی از دلایل محبوبیت این دانشگاه، ویژیگی مهارت محور بودن و تاکید بر بعد مهارت آموزی دانشجویان در کنار آموزش دروس تئوری است. این موضوع باعث می‌شود تا دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل خود مهارت لازم برای ورود به بازار صنعت و فعالیت در شغل مد نظر را داشته باشند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور برای ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های مختلفی نموده است، دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه‌ها برای انجام اموری چون انتخاب واحد،  پرداخت شهریه، امور مربوط به فارغ التحصیلی ، مشاهده نمرات کسب کرده، مشاهده برنامه کلاسی و … اقدام نمایند.

سامانه هم آوا مشاهده نمرات
سامانه هم آوا مشاهده نمرات

سامانه هم آوا مشاهده نمرات

همان طور که اشاره شد امکان مشاهده نمرات دانشجویان این دانشگاه به صورت آنلاین فراهم است و دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند در بازه زمانی مربوط به انتشار نتایج امتحانات با مراجعه به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی و ورود به حساب کاربری خود، نتایج امتحانات را مشاهده نمایند.

سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سامانه هم آوا با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir می باشد.

مقاله پیشنهادی « سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

ورود به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

همان طور که مطالعه کردید دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی یا همان سایت هم آوا در بازه زمانی مربوط به انتشار نمرات می توانند نمرات خود را مشاهده کنند.

سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، درخواست انتقال و … را از طریق این سامانه انجام دهند.

برای ورود به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود برای مشاهده نمرات اقدام نمایید.

سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

ورود به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی وارد شده و اکنون می توانید اقدام به مشاهده نمرات امتحانات خود نمایید.

نحوه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا سامانه ی مخصوص دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بوده و انجام بسیاری از امور مربوط به دانشجویان با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد. علاوه بر دانشجویان، کارکنان و متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی هم می توانند به این سامانه وارد شده و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایند.

برای مشاهده نمرات باید به این ترتیب عمل نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی ، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

در گام بعد از منوی موجود در صفحه، گزینه کارنامه موقت را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

در قسمت مربوط به نیمسال، نیمسال تحصیلی را وارد نمایید.

مراحل مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

پس از انجام این مراحل می توانید نمرات کسب شده در دروس نیمسال تحصیلی انتخاب شده را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت اعتراض به نتایج ثبت شده در سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی می توانید با استفاده از گزینه اعتراض، برای اعتراض به نتایج اعلام شده اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد، دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی اقدام به مشاهده نمرات ترم تحصیلی خود نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، ورود به این سامانه ، مراحل و نحوه مشاهده نمرات علمی کاربردی در سایت edu.uast.ac.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی

سایت مشاهده نمرات دانشگاه علمی و کاربردی در واقع همان سامانه هم آوا علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir بوده که بسیاری از امور دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از جمله مشاهده نمرات ترم تحصیلی با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سایت نمرات علمی و کاربردی وارد شوید.

در خصوص نحوه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی در سایت هم آوا در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

5/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مشاهده نمرات دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫3 دیدگاه ها

    1. با سلام برای ورود به سامانه هم آوا مشاهده نمرات طبق آموزش درج شده در مقاله اعمال کنید با تشکر از همراهی شما .
      نکات مهم :
      فیلترشکن خود را خاموش کنید
      نت گوشی خود را بررسی کنید
      ساعات دیگری به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا