زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 ممکن است دغدغه و سوال بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون باشد. یکی از آزمون های مهمی که هر ساله توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور و در موعد مقرر و مشخص شده برگزار می گردد آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. سالیانه افراد زیادی داوطلب ورود به دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با رشته تحصلی پیشین خود می باشند.


داوطلبانی که پیش از این و بعد از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 واجد شرایط شرکت در این آزمون بوده و در تاریخ های مشخص شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند باید از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 مطلع بوده و در زمان های مقرر شده برای شرکت در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند.

آزمون دکتری وزارت بهداشت با آزمون دکتری وزارت علوم متفاوت می باشد و این آزمون هرساله در رشته های مختلف علوم پایه پزشکی ، رشته های بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی برگزار می گردد.

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت


همان طور که پیش از این هم اشاره شد آزمون دکتری وزارت بهداشت هرساله در رشته های مختلف علوم پایه پزشکی ، رشته های بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی برگزار می گردد و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور می بایست بعد از انجام فرآیند ثبت نام خود در موعد مقرر ، از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 مطلع بوده و برای حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری باید دقت داشته باشند که این آزمون برای داوطلبان دانشگاه های مختلف کشور ( دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد) به صورت مشترک برگزار می شود و داوطلبان بسته به توانایی و نمرات کسب شده در دروس مختلف می توانند به ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور بپردازند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری با اطلاع از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 می توانند با آمادگی بهتر و بیشتری برای حضور در جلسه آزمون دکتری طبق بازه زمانی های مشخص شده توسط مرکز آموزش و سنجش پزشکی کشور اقدام نمایند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 که پیگیر زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 می باشند می توانند طبق زمان بندی زیر برای شرکت در جلسه آزمون دکتری سال 1402 حاضر شوند.

 

  زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

تاریخ برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته داروسازی  29 تیرماه 1402
 تاریخ برگزاری  آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی  4 آبان ماه 1402

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری بعد از اطلاع از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 باید در بازه های زمانی مقرر و اعلام شده در سایت سنجش پزشکی کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های مربوط به وزارت بهداشت می بایست در زمان های مقرر شده برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند. مراحل مربوط به برگزاری و ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش پزشکی کشور صورت می پذیرد.

جهت ورود به سایت زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت


پیش از این در مورد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 توضیح داده شد و همان طور که مطلع شدید این آزمون بنا به رشته های مورد تقاضا در تاریخ های مختلفی برگزار می گردد.
یکی از موارد مهم دیگر که برای شرکت در جلسه آزمون دکتری بسیار حائز اهمیت می باشد مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمو ن دکتری وزارت بهداشت است.
داوطلبان باید پیش از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 باید حدود یک هفته پیش از زمان آزمون دکتری وزات بهداشت 1402 برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چند روز پیش از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

 

علاوه بر زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بسیاری از متقاضیان در صدد اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 می باشند.
زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزرت بهداشت از سوی سامانه سنجش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir اعلام می گردد و داوطلبان شرکت در گروه آزمایشی پزشکی تخصصی و پزشکی پژوهشی می بایست بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون برای تکمیل فرم انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه علمی آزمون دکتری اقدام کنند.
به طور معمول زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در اواسط شهریور ماه اعلام می گردد. و داوطلبان می بایست در تاریخ اعلام شده در سایت سنجش پزشکی کشور برای مشاهده نتایج خود به این سامانه مراجعه نمایند.

در این مطلب در مورد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402، و مراحل پس از آزمون دکتری وزارت بهداشت توضیحات لازم داده شد.
چنانچه در مورد تاریخ آزمون دکتری سوالات بیشتری داشته و یا در هر کدام از مراحل به مشکل برخوردید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداولزمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

در خصوص زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

خیر، داوطلبان تحصیل در دانشگاه دولتی و آزاد می بایست در آزمون دکتری که به صورت مشترک برگزار می شود شرکت نمایند.

کلیه داوطلبان واجد الشرایطی که در زمان مقرر برای ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نموده اند و مراحل لازم را به اتمام رسانده اند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

بعد از مطالعه این مقاله، سوال یا مشکلی در خصوص سامانه مربوطه داشتید می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ما تماس بگیرید کارشناسان ما تمام سوالات شما را به بهترین شکل ممکن در سریع ترین زمان پاسخ خواهند داد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا